چه کسی جایگزین KL Rahul در آخرین تیم آزمایشی هند در جام جهانی خواهد شد؟ سوراو گنگولی صادقانه پاسخ می دهد

سوراو گانگولی، رئیس سابق هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز جمعه گفت که راهول دراوید، مربی کریکت هند باید بازیکنی را برای جایگزینی ویکت بان هندی KL Rahul در فینال جام جهانی تست 2023 شناسایی کند. KL Rahul در اینستاگرام خود اعلام کرد که به دلیل مصدومیت از حضور در فینال آتی جام جهانی تست (WTC) برابر استرالیا و بقیه لیگ برتر هند (IPL) محروم شده است. راهول بخشی از تیم 15 نفره تست هند بود که توسط BCCI در 25 آوریل اعلام شد.

گانگولی پیشنهاد کرد که رهانه در ترکیب است، اما در پایان روز، دروید باید بهترین گزینه موجود را انتخاب کند. گانگولی به خبرنگاران گفت: “راهول دراوید باید تصمیم بگیرد، رهانه آنجاست.”

راهول با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به مصدومیت خود در اینستاگرام، تأیید کرد که باید تحت عمل جراحی روی لگن خود قرار گیرد، که او را از بازی فینال جام جهانی تست برابر استرالیا در 7 ژوئن در The Oval دور می کند.

“به روز رسانی. پس از بررسی دقیق و مشاوره با تیم پزشکی، به این نتیجه رسیده است که در آینده نزدیک تحت عمل جراحی لگن قرار خواهم گرفت. در هفته های آینده تمرکز من بر توانبخشی و ریکاوری خواهد بود. انجام این کار سخت است، اما می دانم که این گزینه مناسب برای بهبودی کامل است. به عنوان کاپیتان تیم، واقعاً من را آزار می دهد که نمی توانم در این مقطع حساس آنجا باشم. اما من مطمئن هستم که پسران در اوج خواهند بود و مثل همیشه بهترین بازی خود را ارائه خواهند داد. من در کنار همه شما که هر بازی را تماشا می کنید به آنها کمک خواهم کرد. راهول گفت: @lucknowsupergiants.

“از اینکه ماه آینده با تیم هند در بیضی حضور نخواهم داشت، کاملا متاسفم. تمام تلاشم را می کنم تا به آبی پوشان برگردم و به کشورم کمک کنم. این همیشه برای من اصلی و اولویت بوده است. @indiancricketteam. می‌خواهم از تک تک شما – هوادارانم که به من قدرت بلند شدن دادند، مدیریت LSG و BCCI برای به‌درستی و هم‌تیمی‌هایم برای حمایت مستمرشان در این دوران سخت تشکر کنم. حمایت‌ها و پیام‌های شما برای من اهمیت زیادی دارد و به من انگیزه می‌دهد تا قوی‌تر و قوی‌تر از همیشه بازگردم. بعد. چند روز گذشته بسیار سخت بوده است، اما من مصمم هستم که در صدر قرار بگیرم. مصدومیت هرگز آسان نیست، اما من مثل همیشه تمام تلاشم را خواهم کرد. از حمایت و آرزوهای خوب شما سپاسگزاریم.»

کاپیتان LSG در بازی مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در 1 می مصدوم شد. او با تعقیب توپ در زمین آف در اور دوم، ران خود را گرفت و سپس از زمین خارج شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله