چاتیسگر: زنان ورزشکار کاراته رئیس انجمن ایالتی را به توهین آمیز متهم کردند

تصویر نماینده© iStock

مقامات روز سه‌شنبه گفتند که زنان کاراته‌باز در ناحیه گاورلا-پندرا-مرواهی (GPM) در چاتیسگار، رئیس اتحادیه دولتی کاراته را به سوء استفاده از آنها و وادار کردن آنها به انتخاب مربیان مختلف متهم کرده‌اند. آنها افزودند که پریانکا ریشی ماهوبیا، کلکسیونر منطقه، کمیته ای سه نفره را برای بررسی این اتهامات تشکیل داده است. این بازیکنان همچنین دبیرکل انجمن را به تهدید والدین خود و تحت فشار قرار دادن آنها برای پس گرفتن شکایت متهم کردند. در شکایتی که به کلکتور ارسال شد، بازیکنان گفتند که چندین دانش آموز قبیله ای توسط آشوک ورما مربی کاراته زیر نظر رانی لاکشمیبای آتمارکشا یوجنا دولتی در منطقه GPM آموزش می بینند.

آنها ادعا کردند که سوشیل چاندرا، رئیس انجمن کاراته چاتیسگار، آنها را مجبور کرده است که زیر نظر افسران انجمن کاراته منطقه GPM Manoj Yadav و Pawan Kashyap تمرین کنند.

به گفته مقامات، بازیکنان همچنین چاندرا را به فحاشی تلفنی و مکالمات ناپسند متهم کردند.

پس از دریافت شکایت در 17 مه، کلکسیونر کمیته ای سه نفره به ریاست معاون کلکسیونر ریچا چاندراکار برای بررسی ادعاها تشکیل داد.

بازیکنان همچنین روز دوشنبه یادداشتی را به کلکسیونر بیلاسپور ارائه کردند که در آن چاندرا و دبیر کل اتحادیه کاراته ایالتی آویناش شتی والدین خود را به یک غذاخوری در جاده راتانپور-کوتا در منطقه بیلاسپور فراخواندند و از آنها خواستند که شکایت خود را پس بگیرند.

پیش از این، افسران انجمن کاراته منطقه GPM Yadav و Kashyap شکایتی را علیه ورما به کلکسیون ارائه کرده بودند.

آشوک ورما در گفتگو با خبرنگاران گفت که اتهامات علیه وی بی اساس است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله