پیش نمایش نهایی چالش زنان T20 ، “مبتدیان” در مقابل “ابرنواخترها”: هت تریک برای عناوین “ابرنواخترها” هنگام رویارویی با “مبتدیان” در فینال

پیش نمایش نهایی چالش زنان T20 ، مبتدیان در برابر ابرنواختر: عناوین هت تریک برای ابرنواخترهای چشم هنگام رویارویی با مبتدیان در فینال

چالش زنان T20: Supernova پس از شکست دادن Trailblazers در مسابقه 3 به فینال راه یافت.© BCCI / IPL


مدافع عنوان قهرمانی ابرنواختر به دنبال کسب سومین عنوان پیاپی خود خواهد بود که روز دوشنبه در مسابقه نهایی چالش T20 Women در استادیوم کریکت Sharjah با تریلرها دیدار کند. سوپرمن با هدایت هارمانپریت کور به فینال صعود کرد و روز شنبه برابر “Trailblazers” از Death Mandhana پیروز شد. تاکنون ، مسابقات سه تیمی با احتیاط انجام شده است و هر تیم در این بازی برنده و باخته است و فینالیست ها بر اساس خالص اجرا (NRR) تعیین می شوند. پیروزی قاطع 9 گل Velocity به آنها کمک کرد تا مقام اول را کسب کنند ، در حالی که مدافع عنوان قهرمانی در مسابقه 3 عملکرد خوبی از خود نشان داد تا خود را در فینال رزرو کند.

بوق تجاری

چاماری آتاپاتو از سریلانکا عملکرد فوق العاده ای در ترکیب ابرنواختر داشت و با 67 دوش با 48 گل ضربه مهمی را به ثمر رساند که به تیمش کمک کرد تا در مسابقه دوم یک ایتالیای قدرتمند داشته باشد. در دو مسابقه او بیشترین دویدن را به دست آورد.

سرپرست آنها Harmanpreet نیز سهم شایسته ای در خفاش داشت ، اما نتوانست شروعی روشن ایجاد کند. اگر ابرنواخترها بخواهند سومین قهرمانی متوالی خود را بدست آورند ، هر دوی این بازیکنان باید بهترین بازی خود را انجام دهند.

برای تریل بلیزرها ، مجری برجسته آنها دو توپ گوی سوفی اکلستون و پیشکسوت هندی جولان گوسوامی بوده اند که در حال حاضر به ترتیب با چهار و سه ویکت در جدول گلزنی پیشتاز هستند.

ابرنواخترها کاسه های با کیفیتی نیز دارند که با حیله گری و تغییرات مختلف می توانند مسابقه را به نفع خود رقم بزنند. رادا یداو سه ویکت گرفت – دو تای آنها در بازی قبلی بود

یکی دیگر از قسمتهای مهم حمله ابرنواختر پنبه ، ستاره پرنده پائون یدو است ، که ممکن است در آخرین بازی خود که کاپیتان هارمن پرت کاسه خود را فقط یک ظرف درست کرده ، کم استفاده شده باشد.

بالا رفته

اگر ما در مورد بخش ضرب و شتم “Trailblazers” صحبت کنیم ، این امر ناظر به کاپیتان Smrity Mandhan خواهد بود ، که در بازی قبلی خود با به ثمر رساندن 33 گل از 40 گل ظاهر خوبی داشت.

شریک ابتدایی او دئاندرا دوتین چندین ضربه حمله از جلو زد ، اما می توانست طولانی ادامه داشته باشد ، و در این بازی 27 گل از 15 گل دریافت کرد. اگر او برود ، می تواند به تنهایی بازی را از مخالفان انتخاب کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله