پیسر استرالیا پیشنهاد این کشور برای بازی با هند در فینال WTC را رد کرد

اسکات بولند ستاره پیسر استرالیا از قرارداد کانتی خود برای بازی با هند در جام جهانی تست و سری آتی Ashes مقابل استرالیا انصراف داد. اسکات بولند در سریال Ashes سال گذشته در برابر انگلیس زمانی که همه را با یک طلسم باشکوه مات و مبهوت کرد نامی برای خود دست و پا کرد. او در اولین بازی آزمایشی خود هفت ران را برای تنها شش ویکت واگذار کرد و دومین بومی استرالیایی شد که بازی را با توپ قرمز انجام داد.

این بازیکن 34 ساله گفت که در حال حاضر فقط روی فینال های WTC و Ashes تمرکز کرده است، نه کریکت کانتی.

بولند به cricket.com.au گفت: “من امسال این فرصت را داشتم که کریکت کانتی بازی کنم، اما برای بازی کردن شش تست در دو ماه، کمی شاداب تر باشم.”

من بدنم را می شناسم و وقتی در مرحله ای هستم که خسته می شوم، می خواهم تا آنجا که ممکن است به حرفه ام ادامه دهم. نمیخوام بسوزم بولند گفت: بازی کردن هر شش بازی به زودی برای بولرها سخت خواهد بود.

من قطعا برای بازی آماده می شوم. ممکن است در ابتدا باشد، ممکن است در وسط باشد. مطمئن نیستم. اما من قصد دارم بازی کنم و هر زمان که انتخاب شدم بسیار خوشحالم که بازی کنم.”

لیگ برتر هند 28 می به پایان می رسد. مسابقات قهرمانی آزمون جهان اندکی پس از آن در 11 ژوئن برگزار می شود.

تیم کریکت هند برای دومین بار در فینال WTC شرکت خواهد کرد. سال گذشته، نیوزلند هند را شکست داد و اولین قهرمانی جام جهانی آزمایشی را به دست آورد.

استرالیا اولین حضور خود را در فینال جام جهانی تست خواهد کرد. استرالیا به دنبال انتقام باخت 1-2 خود از هند در سری Border-Gavaskar 2023 در اوایل سال جاری در فوریه خواهد بود.

ترکیب نهایی WTC هند: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، محمد شامی، محمد سراج، اومش یداو، کیشان، جامی (هفتگی).

ترکیب نهایی WTC استرالیا: پت کامینز (ج)، اسکات بولند، الکس کری (دوشنبه)، کامرون گرین، مارکوس هریس، جاش هازلوود، تراویس هد، جاش اینگلیس، عثمان خواجه، مارنس لابوشاگن، ناتان لیون، میچل مارش، تاد مورفی، متیو رنشو، استیو اسمیت (vc)، میچل استارک، دیوید وارنر.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله