پیسر ارشد هند، عضو تیم نهایی WTC، هنگام بولینگ در تورهای IPL مجروح شد. ویدئو

تیم هند آماده است تا در آخرین بازی فینال جام جهانی تست که از 7 ژوئن در Oval لندن آغاز می شود، به مصاف استرالیا برود. تیم تحت هدایت روهیت شارما از قبل ترکیب این دیدار را اعلام کرده است. تیم هند اکنون به شکل Jaydev Unadkat دچار مصدومیت شده است. بازوی چپ که در میان 15 بازیکن منتخب برای این بازی بزرگ نیز حضور دارد، در جریان بولینگ در تورهای فصل لیگ برتر هند، خود را مصدوم کرد.

IPL روز دوشنبه ویدئویی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و برای Unadkat آرزوی بهبودی سریع و سریع کرد. در این ویدئو پیسر پس از ارسال توپ به شدت در زمین سقوط کرد.

قابل ذکر است که هند در حال حاضر از خدمات ستاره پیسر جاسپریت بومرام که در حال حاضر مصدوم است و از بازی کریکت خارج شده است غایب خواهد بود. در حالی که حضور Unadkat در XI نهایی WTC نامشخص به نظر می رسد، هند هنوز امیدوار است که پیسر برای انتخاب در دسترس باشد.

آجینکیا راهان با تیم هندی خود برای فینال WTC بازگشت در حالی که سوریاکومار یاداو نتوانست به تیم 5 نفره راه یابد. رهانه، پیشکسوت 82 مسابقه تست، آخرین بار در ژانویه سال گذشته برای هند در طولانی ترین فرمت این بازی به میدان رفت. از آن زمان به دلیل فرم ضعیف او برای انتخاب در نظر گرفته نشد. با این حال، پس از عملکرد خوب در کریکت داخلی و لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای چنای سوپر کینگز (CSK)، این بازیکن 34 ساله بازگشته است.

تیم آزمایشی هند فینال WTC: روهیت شارما (c)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (دوت)، راویچندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، محمد شامی، محمد سراج، اومش‌دف یداوات، .

موضوعات مطرح شده در این مقاله