پلی آف IPL 2023: اگر باران رویال چلنجر بنگلور و گجرات تایتانز را خراب کند، چه تاثیری بر 4 مسابقه برتر خواهد گذاشت

پلی آف IPL 2023: اگر باران رویال چلنجر بنگلور و گجرات تایتانز را خراب کند، چه تاثیری بر 4 مسابقه برتر خواهد گذاشت

سناریوهای IPL Qualifier 2023 اگر RCB در مقابل GT تحت تأثیر باران قرار گیرد© توییتر

بازی بین رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز برای لیگ برتر هند (IPL) 2023 بسیار مهم است زیرا نتیجه آن تعیین می کند که کدام تیم به پلی آف این رقابت ها راه پیدا می کند. در حالی که گجرات تایتان‌ها، چنای سوپر کینگز و لاکنو سوپر غول‌ها قبلاً جای خود را در بین 4 تیم برتر رزرو کرده‌اند، جایگاه نهایی هنوز برای گرفتن است. RCB هنوز در این مسابقه هستند، در حالی که هندی‌های بمبئی و راجستان رویالز قرار است رقابت سختی با آنها داشته باشند. پیش‌بینی هواشناسی می‌گوید در روز یکشنبه 56 درصد احتمال بارش باران در بنگالورو وجود دارد و این می‌تواند به طور جدی سناریوهای مقدماتی را تغییر دهد.

اگر هندی‌های بمبئی در بازی مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد شکست بخورند و بازی RCB به دلیل بارندگی لغو شود، ویرات کوهلی و شرکت 15 امتیاز خواهند گرفت. این بدان معنی است که هر دو MI و RR در 14 گیر می کنند.

با این حال، اگر MI بازی خود را برنده شود، برنده های پنج بار 16 امتیاز کسب خواهند کرد، در حالی که اگر RCB نتواند در مسابقه خود نتیجه ای کسب کند، آنها فقط 15 امتیاز را کسب خواهند کرد.

RR فقط در صورتی برنده خواهد شد که MI و RCB مسابقات خود را ببازند و به نرخ اجرای خالص کاهش می یابد.

با اینکه ویرات کوهلی به فرم عالی بازگشته است و کاپیتان فاف دو پلسیس با بیش از 600 دوش در این فصل تیم را رهبری می کند، RCB امیدوار است دو نفره افتتاحیه خیره کننده خود در این بازی که باید برنده شوند برای آنها ارائه دهد.

چلنجرز بنگلور رویالز که در حال حاضر در رده چهارم قرار دارد، همچنین نسبت دوندگی خالص (NRR) بهتری 0.180 نسبت به هندی های بمبئی (-0.128) دارد که در اولین بازی یکشنبه با سان رایزرز حیدرآباد و راجستان رویالز روبرو می شوند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله