پس از «انبه‌های شیرین»، داستان اینستا «دور دوم» نوین الحق طرفداران ویرات کوهلی دارد.

قسمت ویرات کهلی علیه نوین الحق هیچ نشانی از پایان ندارد. در حالی که درگیری بین دو بازیکن کریکت در مسابقه رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینت در 1 می به پایان رسید، نبرد در دنیای رسانه های اجتماعی بین طرفداران آنها ادامه دارد. ناوین در حین تماشای بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و هندزان بمبئی، چند داستان در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که طرفداران را به صحبت انداخت.

اولین داستان نوین مدت کوتاهی پس از اخراج ویرات کوهلی توسط جیسون بهرندورف به خاطر تنها 1 ران کردن 4 توپ منتشر شد.

نوین اولین استوری اینستا را شرح داد: «Sweet Mango’s».

ستاره لاکنو سوپرجاینتز سپس داستان دیگری را ساخت زیرا بمبئی به معنای واقعی کلمه حق امتیاز بنگالورو را با وجود تعقیب یک هدف چالش برانگیز 200 دونده شکست داد.

دور دوم با اینها. یکی از بهترین انبه‌هایی که تا به حال خورده‌ام به لطف Dhaval Archana Parab Bhai، “داستان دوم توضیح داد.

0tjb9edo

هواداران با خواندن بین سطرها از اظهار نظر درباره فعالیت های نوین در شبکه های اجتماعی خودداری نکردند.

هر دو ناوین و ویرات به دلیل اتفاقاتی که در زمین در جریان درگیری RCB و LSG رخ داد به شدت جریمه شدند. در حالی که کوهلی 100٪ از هزینه مسابقه خود جریمه شد، مربی Lucknow گوتام گامبیر نیز با همان توبیخ مواجه شد، نوین 50٪ از هزینه مسابقه خود را جریمه کرد.

بسیاری از بازیکنان سابق کریکت نیز نظرات خود را در مورد حوادث آن مسابقه در هفته گذشته یا بیشتر به اشتراک گذاشته اند.

در مورد مسابقه RCB vs MI، Suryakumar Yadav با 35 توپ 83 ثابت کرد که نابودگر اصلی قهرمانان 5 دوره است زیرا تیمش با 6 ویکت در دست و 21 توپ خالی به هدف 200 دویدن رسید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله