پریانشو راجاوات تازه از پیروزی خود در اورلئان در بهترین دوران حرفه ای خود قرار دارد

پریانشو راجاوات 20 پله پرید و با 38 سالگی بهترین جهان شد.© BAI

برنده عنوان قهرمانی Orleans Masters Super 300، سوارکار هندی Priyanshu Rajawat در آخرین رده بندی BWF که روز سه شنبه منتشر شد، با جهش 20 پله ای به رتبه 38 بهترین جهان رسید. این بازیکن 21 ساله اهل مادیا پرادش پس از شکست دادن مگنوس یوهانسن دانمارکی با نتایج 21-15، 19-21، 21-16 در دیدار قله، اولین عنوان قهرمانی خود در سوپر 300 را به دست آورد تا امتیازهای ارزشمندی در رتبه بندی کسب کند.

او در حال حاضر در رده بندی انفرادی مردان هند توسط BWF با 30786 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

لاکشیا سن، قهرمان بازی های مشترک المنافع، که اکنون در یک استراحت است، به رتبه 24 صعود کرد در حالی که کیدامبی سریکانث دو رتبه را از دست داد و در رده 23 جهان قرار گرفت.

HS Prannoy همچنان برترین بازیکن انفرادی مردان در رتبه 8 است.

در انفرادی زنان، پی وی سیندو که به فینال مسترز اسپانیا رسیده بود، دوباره دو پله سقوط کرد و به شماره 11 جهان رسید و ساینا نهوال به شماره 31 جهان رسید.

زوج مردان Satwiksairaj Rankireddy و Chirag Shetty در رتبه 6 جهان ثابت ماندند و پس از آن ترکیب MR Arjun و Dhruva Kapila در شماره 27 قرار گرفتند.

زوج دونفره زنان تریسا جولی و گایاتری گوپیچاند به رده بیستم جهان سقوط کرده است در حالی که زوج دونفره مختلط تانیشا و ایشان باتناگر در رده بیست و نهم جهان قرار دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله