پایتخت دهلی علی رغم قهرمانی های لیام لیوینگستون، عملاً پادشاهان پنجاب را از مسابقه پلی آف حذف کرد.

پایتخت دهلی محاصره شده سرانجام با اسلحه‌های کامل به میدان آمد و همه آنها به جز پادشاهان پنجاب از رقابت‌های پلی آف با پیروزی 15 بازی در IPL در روز چهارشنبه خارج شدند. دهلی کپیتالز که قبلاً از رقابت های پلی آف خارج شده بود، در نهایت در آخرین مسابقه فصل خود به مهمانی آمد و پس از تصمیم PBKS به کاسه بازی، 213/2 چشمگیر را منتشر کرد.

رایلی روسوو 82 توپ استثنایی 37 توپ را به ثمر رساند، در حالی که پریتوی شاو (54؛ 38 ب) نیز پس از حدود یک ماه در بازگشت خود یک پنجاه گل به ثمر رساند زیرا دی سی اولین امتیاز فصل خود را با 200 گل به ثمر رساند.

در پاسخ، PBKS با وجود ‌ در Back Down Back down، 198/8 توسط DC.

لیام لیوینگستون از انگلیس یک توپ 48 توپ 94 را با پنج توپ چهار و نه شش ضربه زد، اما این کافی نبود زیرا کل خیلی زیاد بود.

در حالی که دهلی پس از پیروزی تسلی بخش اکنون در رده نهم جدول قرار دارد، این شکست سنگین باعث شد تا پنجاب کینگز پس از 13 بازی در رده دوازدهم قرار گیرد و حتی یک برد در آخرین بازی آنها و یک امتیاز 14 امتیازی ممکن است برای یک کلین شیت کافی نباشد. 0.308- فقط توهین به آسیب اضافه کرد.

این تیم که تحت مالکیت مشترک پریتی زینتا است، از زمان آخرین حضور خود در سال 2014، حتی در 9 سال متوالی از چهار مرحله عبور نکرده است.

اما تلاش میدانی دی سی به آنها فرصت کافی داد.

در مجموع سه شکار گرفته شد، از جمله لیوینگستون برای سه و تاید برای 35، هر دو از بولینگ Kuldeep Yadav، که پس از سه اور از 0/21 بازگشت.

آنها همچنین دو فرصت فرار را از دست دادند، زمانی که هر دو بتزن، لیوینگستون و تید، بیرون بودند، اما دی سی در یک پیاده روی درهم و برهم نتوانست به استامپ ضربه بزند.

PBKS تصمیمی تاکتیکی گرفت تا اولین بازیکن آتاروا تاید را پس از 42 توپ 55 (5×4، 2×6) اخراج کند، زیرا او به سادگی برای کار پس از بخش اول اینینگ تلاش می کرد.

لیوینگستون تعقیب و گریز PBKS را تا 50 توپ 30 نگه داشت که ششمین بازی او در مسابقات بود، زیرا او معادله را به 38 از دو اور آخر از 79 تقریبا غیرممکن 4 اور کاهش داد.

مرد انگلیسی در اوور هفدهم با سبکی آن را روشن کرد زیرا خلیل بدون توپ شروع کرد و در حالی که 20 ران را تعقیب کرد رشد کرد.

سه شش از موکش کومار در اور بعدی، معادله را برای PBKS در مسیر قرار داد، قبل از اینکه هنریش نورتیه، که اوایل لیوینگستون را اخراج کرده بود، خود را با یک اوور کامل ماقبل آخر بازخرید کرد.

نورته فقط پنج ران را واگذار کرد و سام کوران (11) را پاکسازی کرد، در حالی که PBKS زمانی که هارپریت برار تمام شد، یکی دیگر را از دست داد.

بولرهای DC در همان اوایل تعقیب و گریز PBKS را خفه کردند، زمانی که خلیل احمد، بازوی چپ، با یک دوشیزه شروع به کار کرد و ایشانت شارما داوان را از توپ اول اخراج کرد.

با شروع از 10/1 در سه اور، دو تیم PBKS پرابهسیمران و اطهروا در نهایت با پنج مرز (4×4، 1×6) پشت سر هم در دو اور موقعیت خود را تقویت کردند.

دی سی که قبلاً از مسابقه پلی آف خارج شده بود، شروعی عالی با پریتوی شاو (Prithvi Shaw) داشت که در بازگشت تقریباً یک ماه بعد، امتیاز 54 را به ثمر رساند.

شاو، که آخرین بار در این فصل IPL در برابر نایت رایدر کلکته در 20 آوریل بازی کرد، به فرم بازگشت و 35 توپ 50 را به ثبت رساند که اولین بار در 13 اینینگ IPL بود.

در حالی که او و کاپیتانش دیوید وارنر (46 از 31b؛ 5×4، 2×6) بهترین شروع فصل خود را داشتند، شاو در مسیر رسیدن به توپ 38 (7×4، 1×6) رابادا را شکست داد.

این دو نفر 94 سکوی افتتاحیه را گرد هم آوردند که بالاترین تعداد آنها در این فصل بود، قبل از اینکه روزو با اولین پنجاه IPL خود که با 25 توپ، مسئولیت مسابقه را بر عهده گرفت.

روسوو زمانی که هم تیمی آفریقای جنوبی خود را با یک 6 اور لانگ اوور به مدار فرستاد، مسئولیت را بر عهده گرفت.

او آن را با یک مرز و سپس یک پیکاپ عالی شش روی پای مربعی عمیق دنبال کرد، زیرا هیچ نگاهی به عقب برای آفریقای جنوبی وجود نداشت.

رابادا 36 را از سه اور خود واگذار کرد، در حالی که سام کوران 2/36 را گرفت.

از یک شش آرام و بدون باخت در دو اور، DC بدون از دست دادن یک ویکت در پاورپلی به عدد 61 رسید، با وارنر و شاو که بالاترین شراکت افتتاحیه فصل را پس از انتخاب PBKS به کاسه انجام دادند.

این دومین باری بود که دی سی در این فصل ویکتی را در پاورپلی از دست نمی داد.

زمانی که وارنر قبل از تکل با رابادا، برای مرزهای پشت سر هم به کوران ضربه زد، دی سی همه چیز را شروع کرد.

شاو قبل از اینکه وارنر با دو شش در سه توپ در 17 ران اوور، رابادا را به یک مرز بکشاند.

آنها در پنج اور به 50 رسیدند زیرا وارنر و شاو با بولرهای پنجاب مبارزه کردند.

هیچ چیز به نفع PBKS در روز چهارشنبه انجام نشد و راهول چهار ویکت را واگذار کرد تا به وارنر در بازی 39 مهلت دهد. این بازیکن استرالیایی توسط شیخار داوان با یک بولینگ قابل توجه روبرو شد، اما در آن زمان DC در راه رسیدن به اولین مجموع 200 بازی خود بود. -به علاوه فصل

موضوعات مطرح شده در این مقاله