پادشاهان پنجاب در یک فیلم هیجان انگیز آخرین توپ، چنای سوپر کینگز را با چهار ویکت شگفت زده کردند.

پنجاب کینگز در حالی که سیکندررضا اعصاب خود را حفظ کرده بود تا در یک مسابقه پرتنش لیگ برتر هند در Chepauk در روز یکشنبه، اعصاب خود را حفظ کند تا توپ نهایی را از بین ببرد، پادشاهان پنجاب با چهار ویکت به پیروزی خیره کننده ای دست یافتند. پنجاب در تعقیب 201 برای پیروزی، به 9 دوش قبل از پایان نهایی نیاز داشت و ماتیشا پاتیرانا تنها دو بار از سه تحویل اول را واگذار کرد. اما رضا تحت فشار بسیار آرام باقی ماند و در دو تحویل بعدی هر کدام دو ران به ثمر رساند.

رضا (13 بدون بیرون) آخرین توپ را به سمت مرز هدایت کرد تا در فاصله کوتاهی از طناب ها توسط ماهیش تکشانا در یک تلاش میدانی درخشان متوقف شود، اما تا آن زمان خفاش های PBKS سه دوش به سکوت حیرت انگیز تماشاگران خانگی Chepauk داشتند. .

پنجاب در سال 201 برای 6 بازی را به پایان رساند زیرا پرابسیمران سینگ (42)، لیام لیوینگستون (40)، سام کوران (29) و جیتش شارما (21) نقش مهمی را در ضربه درخشان دوون کانوی ایفا کردند که 92 تیم CSK را باز کرد.

خفاش‌بازان پنجاب با پیروزی پشت سر هم به خوبی کار می‌کردند که قبل از اینکه لیوینگستون و کوران اوضاع را تغییر دهند، در میانه‌ی چارچوب سخت به نظر می‌رسیدند. 24 ران توسط توشار دشپنده در اور شانزدهم در امتیاز نهایی تعیین کننده بود.

جیتش شارما (21 توپ از 10 توپ) 22 ران از 12 توپ ایجاد کرد، در اور اول چهار توپ زد و در توپ بعدی دو توپ زد. او با توپ چهارمی که شیخ رشید تعویضی گرفت از زمین افتاد. داور سوم پس از اینکه بازیکن توپ را گرفت و نزدیک به طناب مرزی زمین خورد، ضربه زن را اخراج کرد.

دشپانده با 3 بر 49 از چهار اوور خود به پایان رسید در حالی که راویندرا جادجا در سهمیه چهار اور خود 2 بر 32 را گرفت.

خفاش‌بازان پنجاب تعقیب را با یک مبارزه سریع بین کاپیتان شیخار داوان (28) و پرابسیمران سینگ قبل از اینکه دشپنده ابتدا سقوط کند، آغاز کردند. بازی های اول منجر به 50 در بازی شد. تلاش داوان برای کنار زدن زمین باعث شد که او ماتیشا پاتیرانا را در لبه بالایی پیدا کند.

Prabsimran و Atharva Taide (13) قبل از اینکه دومی اولین قربانی Jadeja شود، 44 دوش را در یک زمان کوتاه اضافه کردند. پرابسیمران از چین بیرون آمد و دید که توپ کمی چرخید و آن را شکست داد تا دونی یک شوت آسان بزند.

تید در رده بعدی قرار گرفت و توسط Jadeja برای 13 گرفتار شد و پنجاب در اوور یازدهم به 94 بر 3 سقوط کرد.

به نظر نمی رسید که PBKS کار کند زیرا خفاش‌بازان نمی‌توانستند بزرگ را پیدا کنند و نرخ مورد نیاز مدام در حال افزایش بود. اما رضا و شاهرخ خان (2 نفر خارج از بازی) 15 دوش از هشت توپ به ثمر رساندند تا PBKS از هدف عبور کند.

پیش از این، CSK با 92 شکست ناپذیر عالی کانوی به امتیاز 200 برای 4 رسید.

طلیسمان دونی در هنگام سقوط راویندرا جادجا (12) با غرش عظیم جمعیت وارد شد. او موفق نشد اولین توپی را که با سام کوران روبرو شد (4-0-46-1) وصل کند و توپ بعدی را از زمین خارج کرد و یکی را به زمین زد.

یک اینینگ بعد، Dhoni یک 6 امتیاز را به ثمر رساند و سپس یک پرتاب کامل برای حداکثر ضربه زد تا در 13 به پایان برسد، زیرا CSK به سبک اینینگ ها را به پایان رساند.

کانوی که در یک ضربه بدون شکست 52 توپی 16 ضربه چهار و شش ضربه زد و روتورای گایکواد (37) 86 ضربه را برای اولین ویکت اضافه کردند تا تیم میزبان را به یک مجموع خوب هدایت کند.

برای پنجاب، کوران، راهول چهار، آرشدیپ سینگ و سیکندررضا هر کدام یک ویکت گرفتند.

کانوی و گایکواد به فرم چشمگیر خود با خفاش ادامه دادند و تیم شروع قدرتمند دیگری داشت و در اوور ششم 50 ران به ثمر رساند.

برای ایجاد لحن، کانوی به دو مرز از اور اول کاغذ رابادا برخورد کرد و به آرامی به ضربات خود ادامه داد. او در بازی ششم از کوران، دو ضرب چهار پشت سر هم زد و CSK به تدریج سرعتش را افزایش داد. بولرهای پنجاب کینگز تمام تلاش خود را برای تحت تأثیر قرار دادن انجام دادند که منجر به 57 دوش شد.

Gaikwad نتوانست تحویل Sikander Raza را انجام دهد و برای 37 توسط Jitesh Sharma دچار مشکل شد.

شیوام دوبی که ضربه تند و تیز زده بود، ترتیب را بالا برد و او دو بیگ سیکس، از جمله یکی از رابادا را زد. او به اضافه کردن 44 دوش در 26 توپ با کانوی برای سوپر کینگز کمک کرد.

دوبه زمانی که در حال سقوط برای یک شوت قدرتمند بود بهتر به نظر می رسید و توسط شاهرخ خان در عمق گیر کرد تا 28 توپ را 17 کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله