ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب و نکاتی که باید موقع خرید بدانید

این برند فرانسوی است که میتوان برای روزهای گرم آفتابی بخصوص فصل تابستان از آن استفاده کرد. کرم ضد آفتاب برند (Ellaro) در اندازه ها و SPFهای مختلف تولید شده که از کیفیت بالایی برخوردارند و میتوانید نوعی را انتخاب کرده که با پوستتان سازگاری دارد.کرم ضدآفتاب سری «Foundation Effect» همانطور که از نامش پیداست دارای اثر کرمپودری است خاصیت محافظتی در برابر اشعه خورشید را دارد به علاوه کاربردی مشابه کرمپودر و آرایشی داشته باشد.

البته در صورتی که پوستی حساس یا دارای آکنه دارید، باید از ضد آفتاب هایی استفاده کنید، که دارای فیلتر UVB باشند، که این فیلتر نسبت به UVA، سبکتر بوده و همچنین باید فاقد چربی باشد. این چنین افراد بهتر است که، از کرم ضد آفتاب هایی مناسب برای پوست مختلط یا فاقد چربی، استفاده نمایند. چه کرم ضدآفتابی برای پوست خشک یا چرب مناسب است؟

افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که SPF آن ها مبتنی بر آب باشد. این نوع ضدآفتاب ها یک حالت خشکی بر روی پوست ایجاد می کنند و به خاطر دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد خنک کنندگی بر روی پوست می شوند.

این روش، کافی نیست. مقدار کافی از کرم را 15 دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر 2 الی 4 ساعت تکرار کنید. همچنین در بسیار ی از مواقعی مانند عرق زیاد، شنا یا در ساعاتی از روز که نور خورشید شدیدتر است، میتوان ضدآفتاب را در فواصل زمانی کوتاهتر تجدید کرد. بهترین کرم ضدآفتاب با فرمول خاصی از عناصر حفاظتی می تواند در برابر اشعه های مضر خورشید از پوست ما را حفاظت کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد آفتاب هیدرودرم خوبه لطفا به بازدید از وب سایت ما.