ویرات کهلی در مورد “ارتباط کیهانی” با شماره پیراهن “پدرم در 18 فوت کرد…”

ویرات کوهلی گفته است که عدد 18 با زندگی او “ارتباط کیهانی” برقرار کرده است.© AFP

ویرات کوهلی که به عقیده بسیاری بزرگترین بت زن نسل خود است، طرفداران زیادی در فولکلور کریکت دارد. نه تنها به دلیل عملکردش در زمین، پرخاشگری و طرز فکر قوی کهلی او را از همتایانش متمایز می کند. با این حال، شماره پیراهن او، 18، یکی از پارامترهای اصلی ارتباط او با پیروان پرشورش است. قبل از بازی رویال چلنجرز بنگلور (RCB) vs SunRisers Hyderabad (SRH)، کوهلی اهمیت عدد 18 را در زندگی خود توضیح داد.

کهلی گفت که در ابتدا 18 فقط یک عدد بود که به او داده شد، اما با گذشت سالها این عدد به “ارتباط کیهانی” با زندگی او تبدیل شد.

“راستش را بخواهید، 18 به عنوان شماره ای شروع شد که من برای اولین بار پیراهن زیر 19 سال هند را با نام و شماره من در پشت باز کردم. اما در نهایت رقم بسیار مهمی در زندگی من شد. من اولین بازی خود را در 18 آگوست در هند انجام دادم. پدرم نیز در 18 دسامبر 2006 درگذشت. دو تا از مهم ترین لحظات زندگی من در 18 ام اتفاق افتاد. کهلی در ویدئویی که توسط ستاره اسپورت آپلود شده است، گفت: با وجود اینکه قبل از آن شماره را دریافت کردم، به نظر می رسد چیزی کیهانی در مورد آن تاریخ وجود دارد.

کوهلی افزود که از دیدن طرفدارانی که تی شرت هایی با نام و شماره او در پشت دارند احساس “خوشحالی” می کند.

وقتی به بازی‌ها می‌رویم و افرادی را می‌بینیم که شماره و نام من روی پیراهن‌شان است، هنوز به نظرم غیرواقعی است. من آن را سورئال می دانم زیرا در کودکی می خواستم پیراهن قهرمانانم را بپوشم. شما فقط احساس قدردانی می کنید و فقط خدا فرصت بزرگی را به شما داده است و شما فقط احساس برکت می کنید.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله