ورزش استرس بلوز ساچین تندولکار دوشنبه در کنار استخر

ورزش استرس بلوز ساچین تندولکار دوشنبه در کنار استخر

ساچین تندولکار در پست اخیر خود در شبکه های اجتماعی© اینستاگرام


ساچین تندولکار در شبکه های اجتماعی صحبت کرد تا پیام # دوشنبه انگیزه را با چند عکس خشن که در آن می توان اوقات خوبی را در استخر دید ، به طرفداران خود برساند. موسسه پیشین کریکت هند از زمان آغاز محاصره ویروس کرونا در شبکه های اجتماعی فعال بوده و به طور منظم عکس هایی را به اشتراک می گذارد. Tendulkar هنگام استراحت در استخر ، دو عکس را از طریق حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. در عکسها آمده است: “چه کسی گفت بلوز روز دوشنبه بد است؟ # انگیزه دوشنبه.” سورش رینا ، هم تیمی سابق Tendulkar درمورد پست ایموجی اظهار نظر کرد.

بوق تجاری

طرفداران با دیدن اینکه افسانه کریکت اوقات خوبی را سپری می کند ، ابراز خوشحالی کردند و بسیاری در مورد شکلک های قلبی شکل اظهار نظر کردند.

آخرین پیام های مالک جام جهانی 2011 بسیار واضح است. آنها از دستور العمل های غذا و عکس های خانوادگی تا لحظات عجیب و غریب را شامل می شوند.

Tendulkar در بمبئی متولد شد ، اولین بازی خود را در هند در یک بازی آزمایشی برابر پاکستان در کراچی در 15 نوامبر 1989 انجام داد. در آن زمان او فقط 16 سال داشت. اولین حضور در ODI در 18 دسامبر 1989 بود.

Tendulkar چندین رکورد کریکت را شکست و نقش مهمی در قهرمانی در جام جهانی 2011 با هدایت MS Dhoni داشت.

در فینال جام جهانی در ورزشگاه وانکد ، هند با شش گل سریلانکا را شکست داد. تندولکار بهترین گلزن هند و دومین گلزن برتر مسابقات بود.

وی جایزه آرجونا ، جایزه راجیو گاندی هل راتنا ، پادمو سری ، پادمو ویبوشان و بهارات راتنو را دریافت کرد.

بالا رفته

در سال 2019 نیز به تالار مشاهیر کریکت ICC راه یافت.

Tendulkar در سال 2013 به عنوان بهترین گلزن آزمون و ODI به کار خود پایان داد ، رکوردهایی که تا به امروز باقی مانده اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله