هند برای جابجایی آهسته در اولین ODI مقابل استرالیا در سیدنی جریمه شد

هند برای جابجایی آهسته در اولین ODI مقابل استرالیا در سیدنی جریمه شد

بازیکنان هندی به دلیل حفظ سرعت کم در اول ODI ، 20 درصد هزینه مسابقه جریمه شدند.© خبرگزاری فرانسه


بازیکنان تیم “هند” به دلیل حفظ سرعت کم در اولین “مسابقه بین المللی یک روزه” (ODI) از سه مسابقه مقابل استرالیا در سیدنی ، 20 درصد هزینه بازی را جریمه کردند. شورای بین المللی کریکت (ICC) روز شنبه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد پس از آنکه ویرات کولی ، ناخدا هندی ، به جرم این جنایت اعتراف کرد ، دیگر نیازی به دادرسی رسمی نیست. تیم هند پس از در نظر گرفتن کمک های موقت برای انجام این کار ناکافی شناخته شد. هند روز جمعه دهانه ODI در زمین کریکت در سیدنی (SCG) را با 66 دوش از دست داد زیرا در دستیابی به هدف ماموت که توسط میزبان تعیین نشده بود ، 375 اجرا نشد. برنامه ODI دوم قرار است روز یکشنبه در همان مکان برگزار شود.

بوق تجاری

دادگاه بین المللی کیفری در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “دیوید بون ، از هیئت داوران نخبه ICC ، پس از در نظر گرفتن تیم Wirath Kohli به عنوان یکی از حداقل چهره ها پس از زمان سنجی ، تحریم کرده است.”

“مطابق ماده 2.22 قانون رفتار ICC برای بازیکنان و کارکنان پشتیبانی بازیکنان ، که مربوط به حداقل تعداد تخلفات است ، بازیکنان برای هر یک از طرفین خود که در زمان تعیین شده عبور نمی کنند ، 20 درصد از هزینه مسابقه جریمه می شوند.”

آزادی افزود: “کوهلی به جرم خود اعتراف کرد و مجازات پیشنهادی را پذیرفت ، بنابراین نیازی به دادرسی رسمی نبود. قضات محلی رود تاکر و سام نوگایسکی ، قاضی تلویزیون پاول رافل و قاضی چهارم جرارد ابود او را متهم کردند.” .

مباحث ذکر شده در این مقاله