هند با رالی دوچرخه سواری به جشن تاریخی هزارمین مسابقه MotoGP پیوست

سوپر دوچرخه‌ها، مهارت‌های پر زرق و برق و فرسودگی شغلی در حالی به نمایش گذاشته شد که حدود هزار موتورسوار روز شنبه در پایتخت گرد هم آمدند تا هزارمین مسابقه MotoGP را با یک رالی هیجان‌انگیز موتور سیکلت جشن بگیرند، در حالی که تب مسابقات موتورسیکلت هند را در آستانه اولین مسابقه MotoGP در تاریخ فراگرفته است. از 22 تا 24 سپتامبر در پیست بین المللی بودا در نویدا برگزار شد. گرندپری فرانسه این آخر هفته از زمان برگزاری اولین جشن سرعت در 74 سال پیش، یک دستاورد مهم در تاریخ MotoGP است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی MotoGP، طرفداران اتومبیلرانی و دوچرخه سواران گرد هم آمدند تا به یک نقطه عطف مهم در این ورزش ادای احترام کنند و رالی را به یک نقطه عطف تبدیل کردند.

این رالی مهیج اولین رویداد از بسیاری از این گونه رویدادها است که در آستانه برگزاری مسابقه تاریخی MotoGP هند – “MotoGP Bharat” برگزار می شود. موتورسواران در ورزشگاه JLN گرد هم آمدند تا رالی را آغاز کنند و قبل از حرکت به گوروگرام که در آنجا مهارت های هندلینگ سوپربایک را نیز به نمایش گذاشتند، دچار فرسودگی شدید شدند.

نایب رئیس شورای شهرداری دهلی نو، ساتیش آپادحیای، به همراه تیم اجرایی Fairstreet Sports، این مراسم را گرامی داشت و پیامی را برای دوچرخه سواران و تماشاگران ارسال کرد.

“امروز یک رویداد فوق العاده بود. من می خواهم به تیم Fairstreet Sports تبریک بگویم و برای آنها بهترین ها را در آماده سازی خود برای مسابقات Moto GP Bharat آینده آرزو کنم. MotoGP نام بزرگی در جهان است و راهی که شما در اینجا شروع کردید فوق العاده است. ما باید چنین رویدادهایی را خیلی بیشتر تشویق کنیم و به شما اطمینان می دهم که در آینده نیز تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام خواهیم داد. در هند موتوراسپرت اغلب به عنوان یک بدلکاری دیده می شود اما این یک حقه نیست، یک ورزش جدی است و ما باید آن را جدی گرفت ایمنی نیز بسیار مهم است و دوچرخه سواران باید از قوانین و مسابقه پیروی کنند.

پوشکار نات سریواستاوا، مدیر اجرایی Fairstreet Sports، میزبان این رویداد، گفت: «خوشحالیم که جشن یک لحظه مهم MotoGP را با رالی دوچرخه‌سواری ترتیب داده‌ایم که شور، هیجان و اتحاد جامعه موتورسواری را گرد هم آورد. پایتخت. از آنجایی که هند برای اولین بار بهارات MotoGP آماده می شود، تجربه ای عالی برای تماشای شادی در چهره های طرفداران و سواران بوده است. این رالی نه تنها نقطه عطفی در تاریخ MotoGP بود، بلکه نماهایی از هیجان را برای طرفداران به ارمغان آورد. برای رویداد تاریخی اواخر امسال.”

فصل جاری MotoGP 2023، که شامل 20 مسابقه در 17 کشور است، برای سیزدهمین مسابقه خود از هند بازدید خواهد کرد، زیرا این کشور برای اولین بار در پیست مسابقه مسابقه می دهد. طرفداران هندی فرصتی بی نظیر برای تجربه این اکشن هیجان انگیز با 11 تیم و 22 سوار خواهند داشت، از جمله فرانچسکو باگنایا از دوکاتی، مارک مارکز از تیم رپسول هوندا، مارکو باچکی از مونی، برد بایندر و جک میلر از Redbull KTM، خورخه مارتین از پریما و بسیاری دیگر.

موضوعات مطرح شده در این مقاله