هاردیک پاندیا “گذشته را فراموش نمی کند”: کاپیتان ستاره سابق هند گجرات تایتانز

عکس فایل هاردیک پاندیا.© AFP

دو رویارویی بسیار جالب در انتظار هواداران در سوپر یکشنبه در IPL 2023 است، جایی که گجرات تایتانز در یک بازی عصرانه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به مصاف تیم برتر راجستان رویالز خواهد رفت. دومین مسابقه دو سر در روز یکشنبه تکرار فینال IPL 2022 خواهد بود که در آن تیم تایتان هاردیک پاندیا فینال بزرگ را برد. این بار رویالز سانجو سامسون تلاش خواهد کرد تا امتیازات خود را تسویه کند و فصل دیگری به رقابت خود اضافه کند.

یوسف پاتان، بازیکن سابق کریکت هند بسیار تحت تاثیر سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز است و ادعا می کند که کریکت باز هندی به خوبی تیم را رهبری می کند.

یوسف پاتان که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “راجستان رویالز در TATA IPL 2023 تیم بسیار قوی به نظر می رسد. این تیم همچنین کریکت فوق العاده ای در این فصل بازی می کند. ضربه زدن آنها بسیار قوی به نظر می رسد. آنها بولرهای با کیفیتی دارند. سانجو سامسون به عنوان یک کاپیتان بزرگ تیم را رهبری می کند.

با این حال، گجرات تایتانز که بازی قبلی خانگی خود را مقابل KKR شکست داده بود، سخت به دنبال بازگشت به مسیرهای پیروزی در خانه خواهد بود. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا در آخرین بازی خود با اختلاف اندکی مقابل پنجاب پیروز شد و کاپیتان به دنبال یک امتیاز خروجی مقابل راجستان خواهد بود.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی، احساس می‌کند که باخت تایتان‌ها به KKR در ذهن کاپیتان هاردیک پاندیا نیست، زیرا این تیم همیشه به دنبال تغذیه مثبت یکدیگر است.

محمد کایف که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «هاردیک پاندیا کاپیتانی است که به آینده نگاه می کند، او به گذشته نمی پردازد. آنها مسابقه را باختند و از پس آن برآمدند. حالا آنها برای یک مسابقه جدید آماده هستند. این تیم بسیار مثبت است. این تیم به دنبال حفظ شتاب است، زیرا زمانی که شما برای دفاع از عنوانی بازی می کنید، به آن شتاب نیاز دارید.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله