نیوکاسل یونایتد در مورد چهار چالش برتر هیجان زده است: ادی هاو

نیوکاسل یونایتد چهار بازی دارد که می تواند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد.© AFP

ادی هاو مطمئن است که بازیکنان نیوکاسل او از چالش کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دلسرد نخواهند شد، زیرا فصل لیگ برتر وارد مرحله نهایی خود می شود. سرخابی ها با چهار بازی روبرو هستند تا جایگاهی در جمع چهار تیم برتر کسب کنند، زیرا آنها منچستریونایتد، لیورپول، برایتون و تاتنهام خارج از کشور برای جایگاه پس از دو تیم اول منچسترسیتی و آرسنال قرار می گیرند. شکست خانگی 2-0 مقابل توپچی ها در آخر هفته گذشته مسیر نیوکاسل را کند کرد و امیدها را در میان رایدرها در اواخر فصل افزایش داد، اما سرمربی هاو همچنان خوشبین است.

او پیش از سفر شنبه به لیدز که در معرض خطر سقوط قرار دارد، گفت: ما خوشحالیم، این باید احساسات ما باشد.

ما مشتاقانه منتظر چالش های پیش رو هستیم، به هیچ وجه نمی توانیم، من از آن ترسی نمی کنم.

“در ورزش، گاهی اوقات هر چه بیشتر فکر کنید، بیشتر به خودتان آسیب می‌زنید، پس بازی کنید. این بازیکنان تمام زندگی خود را بازی کرده‌اند و بازی کرده‌اند، زیرا آن را دوست دارند، پس بیایید از شر همه چیز خلاص شویم و در بازی بعدی خود خوب عمل کنیم.”

نیوکاسل می داند که دو برد دیگر تقریباً به طور قطع جایگاه آنها را در رقابت های نخبگان فوتبال باشگاهی اروپا در فصل آینده تضمین می کند، که به معنای تقویت قابل توجهی برای هدف اولیه فصل آنها خواهد بود.

هاو اذعان کرد: “هدف این بود که درگیر نبرد سقوط دیگری نباشیم، سعی کنیم از آن دور بمانیم و سپس جنبه های زیادی از تیم بسازیم و بازی کنیم تا موفق باشیم و این موفقیت را در دراز مدت حفظ کنیم.

همه چیز خوب شده است – ما در همان جایی که هستیم نشسته‌ایم و فوق‌العاده خوب کار کرده‌ایم.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله