نیوزیلند در برابر PAC: کریکتهای پاکستانی “از نظر روحی ، جسمی” به انزوای ویروس کرونا در نیوزیلند ضربه زدند


کریکت ریزان پاکستانی از “تأثیر روحی و جسمی” بر پروتکل های سخت Covid-19 نیوزیلند شکایت کرده اند ، که بازیکنان را برای مدت نزدیک به دو هفته در یک هتل قرنطینه نگه داشته است. مربی میسباخ الحق گفت که تیم منتظر است از انزوای کنترل شده خارج شود. کریکت در نیوزیلند گفت که تمام آزمایشات ویروس اخیر منفی بوده و باید روز سه شنبه منتشر شود. از ماه گذشته که یک تیم 50 نفره یا بیشتر از بازیکنان و مقامات وارد این منطقه شده اند ، 10 نفر از نظر ویروس کرونا مثبت ارزیابی شده اند و همین امر باعث شده مقامات بهداشتی نیوزلند مجوز آموزش این تیم را به صورت جداگانه لغو کنند.

بوق تجاری

در اوایل اقامت ، چند نفر از اعضای تیم در هتل چهار ستاره قرنطینه خود در کریستچرچ گرفتار شدند و قوانین انزوا را نقض کردند.

میسباخ در بیانیه ای گفت: “بهترین ورزشكاران حرفه ای به شرایط تمرینی خاصی نیاز دارند تا بتوانند هر بار كه نماینده كشورهای خود هستند در حداقل سطح مورد انتظار عمل كنند.”

وی گفت: پاکستان “قوانین ایمنی و بهداشت شغلی را” احترام و درک می کند ، اما “این واقعیت را انکار نمی کند که رعایت برخی قوانین بر ورزشکاران ما از نظر روحی و جسمی در سری های بین المللی تأثیر گذاشته است.”

تمام ورود خارجی ها به نیوزیلند باید دو هفته در قرنطینه باشد و تیم های ورزشی كه سه روز بعد تست های منفی را پس داده اند مجاز به آموزش جداگانه با هم هستند.

روز جمعه ، 10 روز پس از ورود تیم پاکستان ، مقامات بهداشتی نیوزلند گفتند “نگرانی مداوم” در مورد خطر ابتلا به عفونت های جدید به معنای لغو ممنوعیت آموزش نیست.

“من می خواهم از بازیکنان و تیم مدیریتی خود به خاطر صبر ، فداکاری و سختی هایی که متحمل شده اند ، تقدیر کنم تا نه تنها از سرگیری ایمن کریکت بین المللی در طی بیماری همه گیر Covid-19 اطمینان حاصل کنم … بلکه سعی می کنم هر بار که بیرون می روند بهترین تلاش خود را انجام دهند در زمین ، “میسباخ گفت.

بلند شده

“کریکت” از نیوزیلند گفت که آزمایشات منفی به این معنی است که حزب مسافرتی مجاز به ترک انزوا در روز سه شنبه است ، در انتظار تصویب وزارت بهداشت برای آماده سازی برای اولین مسابقه “بیست و بیست” در مقابل “کلاه سیاه” در 18 دسامبر.

وزارت بهداشت نیوزلند از تأیید نتایج آخرین آزمایشات این تیم خودداری کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله