نیتیش رانا، کاپیتان KKR، داستانی دیوانه‌وار درباره ی خفاش‌باز رینکا سینگ در حال کشیدن 5 شش ششه پشت سر هم به اشتراک می‌گذارد.

رینکو سینگ در حالی که KKR GT را شکست داد، 48 ران 21 توپ را شکست.© BCCI/Sportzpics

مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین کلکته نایت رایدرز (KKR) و گجرات تایتانز (GT) “بازی مسابقات” بود زیرا رینکو سینگ در 5 توپ آخر مسابقات 5 شش ضربه متوالی زد. مسابقه برای تعقیب کردن 28 ران و برنده شدن در مسابقه برای تیم خود. در حالی که جهان رینکا را به خاطر قهرمانی هایش ستایش می کند، کاپیتان نایت رایدرز، نیتیش رانا، داستان دیوانه وار مربوط به بت زن بدون کلاه را فاش کرده است.

رعنا در ویدئویی که کلکته پس از بازی منتشر کرد، فاش کرد که خفاشی که رینکو در این مسابقه استفاده کرده است، در واقع متعلق به کاپیتان بوده است. کاپیتان KKR اعتراف کرد که نمی‌خواست چوبش را با رینکو به اشتراک بگذارد اما در نهایت این کار را انجام داد و حالا دومی آن را مال خودش کرده است.

«این خفاش من بود. من دو مسابقه اخیر را با این خفاش و همچنین آخرین تورنمنت سید مشتاق علی T20 را انجام داده ام. من در 4-5 بازی اخیر با این خفاش بازی کرده ام. امروز عوضش کردم رینکو این خفاش رو از من خواست با اینکه نمیخواستم بهش بدم یکی از داخل با این خفاش اومد بیرون و به خودم گفتم رینکو اون رو انتخاب میکنه. پیکاپ در بیت خوب است و نسبت به وزن من بسیار سبک است. نیتیش در این ویدئو گفت: اکنون این متعلق به بازار است و نه به من.

48 توپ خارج از 21 رینکو شامل شش توپ شش و یک توپ چهار بود که KKR در لحظات پایانی بازی بیش از 200 توپ به ثمر رساند.

این شاید بعید ترین و در عین حال هیجان انگیزترین برد تاریخ IPL در برابر تایتان های خشمگین گجرات بود، با کاپیتان آنها راشد خان، اما با اولین هت تریک فصل خود، این قرارداد را امضا کرد.

در حالی که داستان رینک نیز داستانی پر از ثروت است، با بازیکن کریکت که اکنون قراردادی 55 میلیون روپیه ای با KKR بسته است، فوق العاده است زیرا آنچه یکشنبه شب اتفاق افتاد اوج کار سخت این بازیکن 25 ساله و ایمان و حمایت تزلزل ناپذیر از امتیاز KKR.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله