“نیاز به برد بازی های بیشتر…”: مربی سابق هند از رینکا سینگ می خواهد بر این 5 6 غلبه کند.

رینکو سینگ تا کنون 180 ران در 6 بازی با میانگین 45 به ثمر رسانده است.© AFP

رینکو سینگ، بت‌باز کلکته نایت سواران (KKR) به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر هند (IPL) 2023 ظاهر شد. کمتر کسی به راحتی ضربه دیوانه وار او مقابل گجرات تایتانز را در اوایل این ماه فراموش خواهد کرد. با 29 ران مورد نیاز در اور آخر، رینکو پنج شش ششم متوالی زد تا بازی را برای تیمش پیروز شود. پس از اقدامات او، چندین بازیکن فعلی و سابق کریکت حدس می‌زنند که «فراخوانی هند» در نزدیکی بازار است.

ساراندیپ سینگ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال هند، با پیشنهاد اینکه رینکو سطح بازی برای هند را دارد، گفت که این بازیکن 25 ساله ابتدا باید به عملکرد ثابت خود در IPL ادامه دهد.

“می بینید، او باید به عملکرد خود ادامه دهد. او برای یو پی اس خوب بازی کرده است، او یک کریکت باز بسیار خوب است. این فقط در مورد پنج شش بازی نیست، او باید بازی های بیشتری را برنده شود. او استعداد بازی برای هند را دارد. من هستم. یکی از طرفداران پر و پا قرص او، نه به این دلیل که او آن پنج شش را زد، بلکه به این دلیل که من او را از کریکت داخلی تماشا می کردم و او مرا بسیار تحت تأثیر قرار داد.

رینکو تاکنون 180 ران در 6 بازی با میانگین 45 به ثمر رسانده است و دارای نرخ ضربه چشمگیر 156.52 است.

ویرات کوهلی، کاپیتان سابق هندی و ستاره خفاش، در تعامل اخیر با جیو سینما، مارکت را به خاطر تلاش‌هایش تحسین کرد.

“این شگفت انگیز است که ببینید بچه های جوان امروز چه می کنند. به این IPL نگاه کنید، من حتی نمی توانستم به این فکر کنم که این بچه های جوان چه می کنند. همین اواخر رینکو سینگ در 5 توپ آخر 5 شش ضربه زد که شگفت انگیز است “و هیچ چیز تا به حال مشابه اتفاق افتاده است زدن پنج شش ضربه متوالی برای بردن یک مسابقه، منظورم این است که این چه سطحی است؟ بنابراین این انتقال در حال وقوع است – عالی است. کهلی گفت: دیدن چنین جوانانی بسیار خوب است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله