نوارهای جامشدپور والسکیس در Mohun Bagan ATC – فوتبال

نریوس والسکیس در شرایطی که FC Jamhedpur روز دوشنبه ATK Mohun Bagan را به اولین شکست فصل در سوپرلیگ هند واگذار کرد ، یک براکت درخشان ساخت. پیروزی 2-1 اولین مسابقه از چهار بازی FC Jamhedpur بود. ATK Mohun Bagan نیز در چهار مسابقه اولین شکست را متحمل شد. والسکیس ، برنده چکمه های طلای فصل گذشته در دقایق 30 و 66 گلزنی کرد و روی کریشنا در دقیقه 80 یک گل برای ATKMB به ثمر رساند.

والسکیس مهاجم لیتوانیایی بهترین بازیکن بود و از گوشه آیتور مونروی سر خود را زد تا جامشدپور را به جلو بیاورد. او جهش خود را به کمال رساند و سرش را به سمت آریندام بهاتاچارجی چرخاند.

وقتی لیتوانیایی از گوشه دیگری از مونرو استفاده کرد تا براکت را بالا بکشد و با پنج گل بهترین گلزن مشترک این فصل شود ، ATKMB گل دوم را به همین روش از دست داد.

این عملکرد دفاعی بدی از سوی ATKMB برای گل دوم بود که مونرو در گوشه ای از کنار دروازه به گوشه ای برگشت که در آن او به Subhasis Bose برخورد کرد و به عقب برگشت. والش بدون مارک درخشان او را به تور زد تا به اولین برد خود در فصل اطمینان دهد.

روی کریشنا ، ستاره مهاجم ATKMB ، در دقیقه 80 و در موقعیتی که توپ را وارد مهاجم فیجی کرد اما گل مجاز بود ، در یک آفساید آشکار یک گل به ثمر رساند.

در دقیقهی 80 بازی ، یک تعویض توسط Manvir Singh تقریباً به یک گل منجر میشه ، اما دروازهبان تیم مهمان فقط میتونه به این موقعیت کمک کنه.

از دست دادن به این معنی بود که ATKMB – نه امتیاز از چهار مسابقه – با اختلاف گل دوم در پشت بمبئی سیتی از دست داد ، در حالی که قرمزها در نتیجه اولین پیروزی خود مقام هفتم را کسب کردند – پنج امتیاز از چهار مسابقه.

“جامشدپور” دو تغییر به نفع خود انجام داد که “حیدرآباد” را 1 بر یک نگه داشت. اوون کویل اولین شروع را برای ویلیام لالنونفل انجام داد ، در حالی که دروازه بان تی پی رنش پس از رد دوباره در حاشیه بود.

ادواردو گارسیا ، براندون اینمان ، گلان مارتینس همه در ATC Mohun Bagan شروع کردند که مربی آنتونیو هاباس سه تغییر در تیم خود ایجاد کرد ، که FC Odysseus را شکست داد. با این حال ، با وجود پا تازه ، ملوانان شروع به کمرنگ شدن کردند.