«نمی‌توان توپ‌ها را هدر داد…»: استرالیا ویرات کوهلی، فاف دو پلسیس را به دلیل نرخ ضعیف حمله منفجر کرد.

Faf du Plessis و Virat Kohli هر دو نیم قرن برای اطمینان از پیروزی RCB مقابل پنجاب کینگز گلزنی کردند.© BCCI/IPL

Faf du Plessis و Virat Kohli برای اطمینان از پیروزی رویال چلنجر بنگلور (RCB) بر پنجاب کینگز (PBKS) در استادیوم IS Bindra در موهالی، نیم قرن گلزنی کردند. فاف 84 توپ از 56 گل به ثمر رساند در حالی که کهلی نیم قرن 48 خود را با 59 توپ از 47 گل به ثبت رساند. در حالی که این زوج 137 دوش برای اولین ویکت در 16 اور اضافه کردند، متیو هیدن، بت زن سابق استرالیایی از میزان گلزنی آنها تحت تأثیر قرار نگرفت. هیدن از فاف و کهلی به خاطر هدر دادن توپ انتقاد کرد و گفت که هر دو بازیکن باید به سایر توپ‌زنان اعتماد کنند.

ما نمی توانیم توپ ها را هدر دهیم. حتی اگر یکی از این دو تا قبل از پنج اور آخر بکوبد، دیگری باید برود. ما نمی توانیم فقط راه برویم آنها باید به ترکیب طولانی خود اعتماد کنند. اینجاست که ماتریس بازی تا حد زیادی از نظر سرعت ضربه زدن قابل تشخیص نیست. این در کریکت T20 بسیار مهم است، به خصوص در قسمت عقب،” هیدن در ایر گفت.

هیدن برای حمایت از ادعای خود، مثالی از کاپیتان CSK، MS Dhoni، ذکر کرد که به میل خود به مرزها ضربه می زد در حالی که دستور را پایین می آورد.

شما در مورد بازیکنان تاثیرگذار در این IPL صحبت می کنید. پسران در مسابقات برنده شده‌اند و طرفین هرگز نمی‌توانند با ضربه زدن قابل اعتماد در یک شراکت در این احساس امنیت کاذب غرق شوند. همیشه تاکید بر گلزنی سریع خواهد بود. در MS Dhoni که در یک مسابقه 400 گل زد.”

کاپیتان RCB Faf با 343 دوش در شش مسابقه پیشتاز مسابقه Orange Cap است، در حالی که کوهلی با 279 دوش در همین تعداد بازی سوم است.

RCB در بازی بعدی خود در روز یکشنبه 23 آوریل به مصاف راجستان رویالز خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله