نقص کمیک: خمیر زنده می‌ماند، یک ضربه مطمئن به پایان می‌رسد زیرا Wicketkeeper فراموش می‌کند نشانک‌ها را حذف کند. نگاه کن

تماشا کنید: اشتباه کمیک: Batter زنده می‌ماند، مطمئناً وقتی Wicketkeeper فراموش کند نشانک‌ها را حذف کند، ضربه تمام می‌شود

اسکرین شات از یک مسابقه کریکت که در آن دروازه بان یک اشتباه خنده دار مرتکب شد.© توییتر

در حالی که کریکت اغلب شاهد استراتژی های هوشمندانه و اجرای عالی است، گاهی اوقات لحظاتی از انجماد مغز نیز وجود دارد. این منجر به یک موقعیت کمیک می شود که فراتر از تصور بیشتر است. در ویدئویی که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، همین موضوع مشاهده شد. این ویدئو گروهی از بازیکنان را در یک مسابقه کریکت محلی نشان می دهد. پس از یک سوء تفاهم بین دو خفاش، یکی از آنها به طرز وحشتناکی از چین دور می شود. او حتی زمانی که ویکت‌باز با اشاره به حذف نشانک‌ها اشاره می‌کند مورد تمسخر قرار می‌گیرد. خفاشگر به وضوح ناامید است که با ناراحتی به سمت چین می رود. سپس دروازه بان شروع به جشن گرفتن، هرچند زودهنگام می کند. در حالی که او به سمت یکی از هم تیمی هایش می رود، خفاش، تقریباً مطمئن است که او بیرون است، به سمت چین برمی گردد تا نشان دهد که نشانک ها حذف نشده اند. قاضی موافقت می کند و اکنون زمان جشن گرفتن است.

تماشا کنید: اشتباه خنده‌دار ویکت‌کِیپر می‌بیند زنده ماندن بهتر، شوت‌های مطمئن را از دست می‌دهد

وقتی صحبت از کریکت شد، لیگ برتر هند رو به پایان است. Chennai Super Kings، Gujarat Titans، Lucknow Super Giants و Mumbai Indians چهار تیمی هستند که به پلی آف راه یافته اند. IPL 2023 قرار است روز سه‌شنبه در استادیوم MA Chidambaram میزبان مسابقات مقدماتی 1 بین مدافعان قهرمانی گجرات تایتانز و قهرمانان چهار دوره قهرمانی چنای سوپر کینگز باشد.

دو تیم در بازی افتتاحیه IPL 2023 در ورزشگاه نارندرا مودی به مصاف یکدیگر رفتند که هاردیک پاندیا و کو در خانه با 5 ویکت پیروز شدند.

هر دو CSK و GT در رویکرد خود شبیه به هم بوده اند و زمانی که این دو سنگین وزن در اولین بازی پلی آف فصل به مصاف یکدیگر می روند، رقابتی مساوی در Chepauk خواهد بود.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله