میلیند گبا: علاقه مندی خوب است به شرطی که به هیچ مجری آسیب نرساند – موسیقی

درست مثل بالیوود ، صنعت موسیقی نیز طوفانی را در مورد بحث بر سر علاقه مندی تجربه کرده است. برای خواننده میلیند گبا ، علیرغم این واقعیت که سفر آسان نبود ، او چندان مخالف علاقه مندی در این زمینه نیست.

“مشکلات زیادی وجود دارد زیرا بسیاری از افراد سعی می کنند هنگام برخاستن شما را پایین بکشند. نکته اصلی این است که از این منفی نادیده گرفته و تمرکز خود را حفظ کنید. تا الان خوب بوده بله ، طرفداری وجود دارد ، و اشکالی ندارد. همه خواننده ، بازیگر ، کارگردان مورد علاقه خود را دارند. اما طرفداری خوب است به شرطی که به ذهن یا حرفه اش آسیب نرساند. “

خواننده می گوید که یک شخص خارجی خاص در این زمینه است که این کار برای او سخت بود ، اما وقتی شخص تیم مناسبی برای حمایت از او داشته باشد کارها آسان می شود.

“من تیمی دارم که به من و هر آزمایش من اعتقاد دارد. آنها آنها را با آغوش باز می پذیرند و می فهمند که من چه کاری انجام می دهم. تیمی که شما را پشتیبانی می کند مورد نیاز است در غیر این صورت به مخاطبان هدف خواهید رسید. اگر شما استعداد و تیم داشته باشید ، درخشید ، “توضیح می دهد.

گابا به تازگی با تک آهنگ جدید خود Kya Karu که در آن پارامپارا تاکور نیز حضور دارد ، اولین بار شروع به کار کرد. اما این خواننده که هم در موسیقی بالیوود و هم در موسیقی مستقل نقش داشته است ، یک مزیت آشکار دارد.

“من می خواهم کارهای indie بیشتری انجام دهم زیرا در بالیوود آهنگ های موقعیتی زیادی وجود دارد و محدودیت های زیادی وجود دارد. موسیقی ایندی کاملاً عاری از همه این جنبه هاست ، بنابراین برای من موسیقی ایندی هر روز است. “

گرچه امروزه نوازندگان مستقل ایندی هیچ کمبودی ندارند ، اما گبا احساس می کند که برای کسانی که می خواهند کارشان را راحت کنند ، احتیاط می کند.

“همیشه وقت برای همه چیز وجود دارد. بسیاری از هنرمندان جدید بسیار سریع رشد می کنند ، اما جهت گیری ندارند ، بنابراین خیلی سریع همه آنها را از دست می دهند. سرعت مهم نیست ، تمرکز وجود دارد. “