موافقم ، در صنعت طرفداری وجود دارد: یاتین پاندیت موسیقی است

آهنگساز دوتایی Jatin-Lalit در طول فعالیت موسیقی خود موفقیت های بسیاری داشته است که از سال 1991 با Jaara Dildar آغاز شد. این برادران ، یاتین پاندیت و لولیت پاندیت ، به خاطر آهنگهایشان در فیلمهایی مانند جو جتا واهی سیكندر (1992) ، دیلوال دولهانیا له جیانگه (1995) ، كوچ كوچ هوتا های (1998) و كابسی حسی كابی گام (2001) شناخته می شوند. دیگران. این دو در سال 2006 تصمیم به جدایی گرفتند و از آن زمان به طور مستقل کار می کنند. یاتین پاندیت ، که هم اکنون در ایالات متحده اقامت دارد ، می گوید صنعت موسیقی از دهه 90 و اوایل سال 2000 تغییرات زیادی کرده است. “موسیقی بسیار تغییر کرده است و فناوری روش معمول کار را به دست گرفته است. تمام خوانندگان و آهنگسازان بیشتر از اینکه به رفتار ارگانیک وابسته باشند ، به نرم افزار وابسته هستند. اما آهنگ های خوب هنوز وجود دارند و وقتی از فناوری به درستی استفاده می شود صدای خوبی دارند. اما من فکر می کنم که طی این سالها کیفیت موسیقی رو به کاهش بوده است. ”

این آهنگساز ، که اخیراً برای فرزند خود ، آهنگ Raahul Yatin شعر نوشت ، می گوید که او همیشه می دانسته است که “عشق طلبی بخشی از گفتگو خواهد بود” و دوست داشت پسرش موسیقی را به عنوان یک حرفه دنبال نکند. “وقتی رائول جوان بود ، دوست داشتم او حرفه دیگری را انتخاب کند. اما اشتیاق او به موسیقی و استعدادش از همان ابتدا کاملاً ریشه دوانده بود و من احساس گناه کردم که جلوی او را گرفتم و به او گفتم کار دیگری انجام دهد.

بنابراین آیا او به رهاول در مورد چنین گرفتاری هایی هشدار داده است؟ “البته ، در هر حرفه ای موانعی وجود دارد. در یک سفر حرفه ای می توانید با افراد مختلفی ملاقات کنید ، اما اگر استعداد دارید ، پس هر اتفاقی بیفتد ، یک ابرقدرت برای شما مفید است. من مطمئنم که او پسر بسیار صادقی است. او یک ورق خالی دارد. او درگیر هیچ سیاسی نیست. او بسیار سازنده است و به روابط احترام می گذارد. هرکس با او ملاقات کند می فهمد که او پسری بسیار خوب و سخت کوش است و من به پسرم افتخار می کنم. او تمام وقت خود را به موسیقی اختصاص می دهد. بنابراین مقایسه آن با خودم بیهوده و ناعادلانه می دانم.

از او در مورد بحث فعلی در مورد علاقه مندی در صنعت موسیقی بپرسید ، و او پاسخ می دهد ، “بله. من موافقم که در این زمینه طرفداری وجود دارد. بسیاری از شرکت ها خوانندگان را انتخاب کرده اند و آنها سعی می کنند فقط آنها را تبلیغ کنند. این همان چیزی است که من آن را دیده ام و همه آن را می دانند. ”

.