“مهم نیست Gambhir یا Virat”: IPL Spat الهام بخش پلیس UP با پیام خلاقانه است

© BCCI

هم‌تیمی‌های سابق هند، ویرات کوهلی و گوتام گامبیر، پس از اینکه رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در مسابقه‌ای در لیگ برتر هند (IPL) در روز دوشنبه، لاکنو سوپر جاینتز (LSG) را با 18 ران شکست داد، با هم درگیر شدند. کوهلی، گمبهیر و دعوای میدانی آنها از آن زمان تاکنون موضوع بحث های شدیدی بوده است. زمانی که کوهلی در حال جشن گرفتن اخراج LSG کتک خورده بود، RCB مسابقه را با امتیاز کم برد. او حتی با نوین الحق، بازیکن LSG وارد مشاجره شد، اگرچه مشخص نیست چه کسی این دعوا را شروع کرده است. سپس همه چیز به نظر می رسید که از کنترل خارج می شود زیرا گامبیر پس از پایان مسابقه با کوهلی مشاجره شدیدی داشت.

در حالی که در مورد مبادله بین کوهلی و گامبیر بسیار نوشته و گفته شده است، پلیس اوتار پرادش (UP) برداشت نسبتاً جالبی در مورد جدال زشت بین این دو بزرگ باتجربه ارائه کرده است.

از دعوا بپرهیزید، با ما تماس نگیرید. در مواقع اضطراری 112 را شماره گیری کنید،» پلیس UP در زیر این پیام نوشت: «مهم نیست گامبهیر یا ویرات. در مواقع اضطراری با 112 تماس بگیرید.

پس از این مشاجره، کوهلی و گامبیر هر دو به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL 100 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کردند.

کوهلی، که در طول مسابقات RCB بسیار متحرک به نظر می‌رسید، تعامل کوتاهی با کایل مایرز، بازکننده LSG داشت که به نظر می‌رسید جرقه‌ای جرقه زد.

در حالی که بازیکنان بعد از مسابقه دست می دادند، نوین الحق و کوهلی بازیکن LSG در حال تبادل نظر بودند و گلن ماکسول از RCB آنها را از هم جدا کرد.

پس از آن، گامبیر مایرز را از صحبت با کوهلی دور کرد.

کوهلی و گامبیر هم تیمی های سابق هند هستند که با هم برای ایالت دهلی بازی کرده اند، اما سابقه رویارویی های رو در رو داشته اند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله