“من روش او را دوست دارم…”: استرالیا ضربه خارق العاده شوبمن گیل را در IPL 2023 قطع کرد.

تصویر فایل تست ستاره GT شوبمن گیل© BCCI/IPL

ویرات کوهلی با دومین IPL متوالی خود در قرن 2023 در برابر گجرات تایتانز در ورزشگاه چیناسوامی یکشنبه شب تعدادی رکورد به نام خود ثبت کرد، اما رویال چلنجرز بنگلور (RCB) نتوانست به پلی آف مسابقات راه پیدا کند زیرا شوبمن گیل، بازکننده تایتانز به تیمش کمک کرد. برای کسب یک پیروزی درخشان در شش ویکت با پنج توپ خالی، و هواداران میزبان را شگفت زده کرد. گیل نه تنها شوت به شوت کهلی را با هم تطبیق داد، بلکه نرخ ضربه بهتری نیز به دست آورد، که برای تعقیب تقریباً عالی تیمش بسیار مهم بود. ویجی شانکار که به عنوان ضربه زن وارد زمین شد و 53 توپ را از 35 توپ به ثمر رساند، ماهرانه توسط وی حمایت شد. دوره های او شامل هفت مرز و یک زن و شوهر از شش است.

شکست RCB به این معنی بود که هندی های بمبئی (MI) که در اوایل روز در استادیوم وانکهد بمبئی سانرایزرز حیدرآباد را شکست دادند، به مرحله پلی آف صعود کردند و با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفتند. از سوی دیگر، RCB با 14 امتیاز کمتر از راجستان رویالز در رده ششم مسابقات قرار گرفت.

تایتان ها که با 20 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند، اکنون در بازی Qualfier 1 در روز سه شنبه با چنای سوپر کینگز بازی خواهند کرد، در حالی که MI یک روز بعد در Eliminator به مصاف لاکنو سوپر جاینت خواهد رفت.

برت لی، آهنگساز سابق استرالیایی، گیل را تحسین کرد و در جیو سینما گفت: «او هشت شش تا زد. من عاشق نحوه عملکرد آن در سمت پا هستم. او در خود قدرت می یابد. این کاری است که او می تواند انجام دهد و به آن دسترسی داشته باشد زیرا مچ های قوی و زمان بندی زیبایی دارد.”

گیل و شانکار یک قرن بازی کردند و لی گفت: “123 توپ از 71 توپ، این همکاری بود که کمر بول داران RCB را شکست. بله، توپ خیس بود، شرایط واقعاً به نفع بازیکنان نبود، اما شما هر دو به زیبایی ضربه زدند.”

سردار سابق آزمون هند، آنیل کومبل، در مورد تن کهلی صحبت کرد، در JioCinema گفت: «شما آن اشتیاق و آن گرسنگی را دیدید. اینینگ ها برای RCB امروز مهم بود، هیچ یک از batsmen ها امروز خوب عمل نکردند. Faf du Plessis بازیکن بسیار خوبی است، اما بعد از آن به سرعت بیرون آمد، فشار روی ویرات کوهلی بود. اما با این نوع فشار و مسئولیت، او یک قرن بزرگ را به ثمر رساند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله