“مرا مجبور نکن فرار کنم…”: دستور MS Dhoni به هم تیمی های CSK یک نکته را نشان می دهد

تصویر فایل کاپیتان CSK MS Dhoni© BCCI/IPL

استادیوم MA Chidambaram روز چهارشنبه شاهد نمایی دیگر از MS Dhoni قدیمی بود. کاپیتان CSK در اوور نوزدهم پس از اینکه تیمش اولین بار مقابل دهلی کپیتالز قرار گرفت، خلیل احمد را بولد کرد. او سپس منابع بولینگ خود را به کمال رساند، زیرا چنای سوپر کینگز با 27 دوش بر دهلی کپیتالز پیروز شد تا گام بزرگی به سوی پلی آف IPL بردارد. یک جفت شش شش هیولا از کاپیتان طلسم در 9 توپ 20 خود به CSK کمک کرد تا به 167 بر 8 برسد. در پاسخ به سوالی در مورد نرخ ضربه بیشتر از 200، دونی در مورد ارائه پس از بازی گفت: “وظیفه من این است. به آنها گفتم این کاری است که باید انجام دهم. مجبورم نکن زیاد بدوم کار می کند. این کاری است که باید انجام دهم، خوشحالم که مشارکت می کنم.

“در حالی که به مرحله نهایی مسابقات نزدیک می شویم، مهم است که هر کسی چند بار تحویل دهد. ما باید از ضربات خود راضی باشیم. من میچ (سانتنر) را دوست دارم، او توپ زنی است که خیلی خوب است. ویکت های مسطح با توپ جدید. او با سرعت خوبی به درز و توپ می زند. او (گایکواد) خیلی خوب ضربه می زند، زمانی که شروع به گلزنی می کند، یک نفر است، او بسیار سبک است. او کسی است که از چرخیدن خوشحال است. او به این موضوع آگاهی دارد. او آماده انطباق است. شما به ندرت چنین افرادی را پیدا می کنید. افرادی که بازی را می خوانند، آن دسته از بازیکنانی هستند که شما در تیم خود نیاز دارید.”

با صحبت در مورد بازی، میزبان Chennai Super Kings در روز چهارشنبه در چنای با 27 ران از دهلی کپیتالز شکست داد و شانس بازدیدکنندگان برای صعود به پلی آف IPL را کاهش داد. پس از انتخاب ضربه زدن، MS Dhoni 20 گل از 9 توپ به ثمر رساند تا به میزبان چنای سوپر کینگز کمک کند تا امتیاز قابل احترام 167/8 را ثبت کند. در پاسخ، batsmen های DC کار سختی را دیدند و در 20 اور خود فقط توانستند 140/8 را مدیریت کنند.

رایلی روزو با 37 توپ 35 گلزنی کرد. پیش از این، CSK هرگز راه نیفتاد زیرا بولرهای دهلی در فواصل زمانی منظم ضربه می زدند. با این حال، Dhoni و Ravindra Jadeja (21) برای عبور از مرز 160 دویدن، به مرزها و حداکثرهای مورد نیاز رسیدند. اسپینرهای Axar Patel (2/27)، Kuldeep Yadav (1/28) و Lalit Yadav (1/34) چهار ویکت را بین خود به اشتراک گذاشتند در حالی که میچل مارش سه اسکالپ گرفت.

امتیازات مختصر: Chennai Super Kings 167 برای 8 در 20 اور (Shivam Dube 25؛ Mitchell Marsh 3/18, Axar Patel 2/27). پایتخت دهلی 140 برای 8 در 20 اور (رایلی راس 35؛ ماتیشا پاتیرانا 3/37)

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله