مبارزه ویرات کوهلی در برابر فاف دو پلسیس، گلن ماکسول. بعد اتفاق افتاد نگاه کن

تماشا کنید: Virat Kohli vs Faf Du Plessis، Glenn Maxwell در تورهای باتینگ.  بعد اتفاق افتاد

ویرات کوهلی در طول جلسه RCB در مقابل Faf du Plessis و Glenn Maxwell با ضربه زدن کاسه می زند.© توییتر

رویال چلنجرز بنگلور ویدیویی از تمرین تیم قبل از بازی مهم خود در IPL 2023 مقابل سان رایزر حیدرآباد در زمین خانگی این تیم آپلود کرده است. در این کلیپ مشترک، ویرات کوهلی بازیکن RCB را می توان در حال بولینگ با هم تیمی هایش Faf du Plessis و Glenn Maxwell با چوب های خود مشاهده کرد. در حالی که ماکسول اولین زایمان را از دست می دهد، او به دیگران برای مرزها ضربه می زند. از سوی دیگر، دو پلسیس نیز نقش زیادی در بولینگ کاپیتان سابق RCB ایفا می کند.

ویدیو را اینجا ببینید:

کوهلی در کانون توجه قرار خواهد گرفت زیرا RCB به دنبال تقویت ادعای خود برای یک جایگاه پلی آف IPL در دیداری که باید برنده شود برابر Sunrisers حیدرآباد در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در روز پنجشنبه است.

RCB اکنون با 12 امتیاز از همین تعداد بازی در رده پنجم قرار دارد و دو بازی ضروری برای تضمین حضور در پلی آف دارد. از سوی دیگر، SRH از مسابقات خارج شده و با 8 امتیاز از 12 مسابقه در رده نهم قرار دارد.

کوهلی، همراه با کاپیتان فاف دو پلسیس، یکی از بهترین گلزنان RCB است، اما پس از ناکامی های متوالی – 18 در برابر راجستان رویالز و 1 در مقابل هندی های بمبئی – استاد مایل است که نتیجه بهتری در مقابل SRH ایجاد کند و کمک کند. علت طرف او

Du Plessis پیشتاز ران‌ها است و در فرم درخشانی بوده است و با 631 ران از 12 بازی با میانگین 57.36 در صدر فهرست دونده‌ها قرار گرفته است.

کوهلی با 438 دوش با میانگین 39.81 در شش دهه پنجاه بهترین بتمن بعدی RCB است. اما بر خلاف Du Plessis، کوهلی به اندازه کافی سازگار نبوده و گاهی اوقات با نرخ اعتصاب دست و پنجه نرم کرده است.

یکی دیگر از batsman های RCB که بر روی آن کار خواهد کرد، گلن ماکسول است که با ضربه های درخشان خود در پنج نیم قرن تاثیر زیادی گذاشته است.

RCB پس از شکست دادن راجستان رویالز با 112 ران در آخرین بازی خود، اعتماد به نفس بالایی دارد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله