“ما کمک نکردیم” کولدیپ یاداو: حکم ستاره پایتخت دهلی در مورد اشتباهات میدانی مقابل پنجاب کینگز

هنریش نورتیر، بازیکن سرعتی دهلی کاپیتالز، روز چهارشنبه گفت که کولدیپ یداو بهترین عملکرد تیم را در بازی مقابل پنجاب کینگز داشته است و تیم با کنار گذاشتن شکار در بازی به او کمکی نکرد. زمین بازی از سمت دیوید وارنر بسیار بد بود زیرا آنها دو بازی مهم را از دست دادند و حتی چند موقعیت آفساید را از دست دادند. نورجه پس از پایان مسابقه گفت: “باید بگویم کولدیپ توپ گیر برجسته امشب ما بود و ما با کنار گذاشتن شکار به او کمک نکردیم.”

کاپیتان دیوید وارنر نیز احساسات مشابهی را در ارائه پس از بازی ابراز کرد.

عملکرد ضعیفی در زمین داشتیم، اما پیروز خواهیم شد. ما بازی را از دست دادیم، اما به آرامی در حال ضربه زدن هستیم. ویکت پس از یک اینینگ ناهماهنگ در خانه کمک کرد. شما به ثبات در خانه نیاز دارید. ما نتوانستیم به خوبی کل کار کنیم. وارنر گفت.

شروع PBKS، DC یک ماموت 213/2 را در 20 اور خود ارسال کرد. دیوید وارنر (46 توپ از 31 توپ، با پنج توپ چهار و دو توپ شش) و پریتوی شاو (54 توپ از 38 توپ، با هفت توپ چهار و شش) DC را با افتتاحیه 94 ران شروعی عالی کردند.

شاو همچنین 54 دوش را با رایلی راس انجام داد که تنها با 37 توپ شامل 6 توپ و 6 توپ، 82 ران شکست ناپذیر به دست آورد. ضربه زن آفریقای جنوبی همچنین با فیل سالت (26* در 14 توپ، با دو توپ چهار و دو شش توپ) ظاهر شد.

سام کوران (2/36 در چهار اور) تنها بولری بود که برای PBKS ویکت گرفت.

در پاسخ، PBKS کاپیتان شیخار را به خاطر یک اردک طلایی از دست داد. اما پرابسیمران سینگ (22 توپ از 19 توپ) و آتاروا تاید (55 توپ از 42 توپ، با پنج توپ چهار و دو شش) برای ویکت دوم 50 ران شراکت کردند. جایگاه ویکت سوم 78 ران بین تاید و لیام لیوینگستون بود، اما تاید رفت.

لیوینگستون به زدن شش ها ادامه داد و تیمش را زنده نگه داشت. او تیمش را به فاصله نزدیک از پیروزی و یک کلین شیت در فینال بر روی PBKS چپ دست هدایت کرد که به 16 توپ در سه توپ نیاز داشت.

اما لیوینگستون با وجود یک مبارزه باورنکردنی نتوانست بازی را برای تیمش پیروز شود. او 94 توپ از 48 توپ را با پنج توپ چهار و نه شش به ثمر رساند که دومین پنجاه توپ او در IPL 2023 بود، قبل از اینکه در آخرین توپ مسابقه اخراج شود.

هنریش نورتیه (2/36 در چهار اور خود) منتخب بولرهای دی سی بود. ایشانت شارما (2/36) در سه اور خود ویکت گرفت اما هزینه کمی بیشتر کرد. خلیل احمد و آکسار پاتل نیز هر کدام یک ویکت گرفتند.

روسف به خاطر ضربه‌ای که زد به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

PBKS با این شکست با شش برد، هفت باخت و 12 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. شانس آنها برای صعود به پلی آف ضعیف است. دی سی با پنج برد و هشت باخت در رده نهم قرار دارد. در نتیجه این تیم 10 امتیازی شده است.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله