“ما به عنوان آخرین بازی فصل وارد بازی فردا می شویم: RR Star قبل از Clash PBKS

راجستان رویالز هنوز در مبارزه برای حضور در پلی آف زنده است، اما ساندیپ شارما، ویکت بان روز پنجشنبه گفت که آنها در آخرین بازی لیگ خود مقابل پنجاب کینگز شرکت خواهند کرد و معتقدند این آخرین بازی آنها در این فصل IPL خواهد بود. راجستان رویالز با توجه به رکورد خالص بهتر خود، در موقعیت بهتری نسبت به پنجاب کینگز در آستانه بازی روز جمعه قرار دارد، اما هر دو باید پس از فصول پرفراز و نشیب به نتایج متفاوتی تکیه کنند.

“این ساده ترین بازی برای بازی است، لازم نیست زیاد فکر کنید، فقط بیرون بروید و خودتان را ثابت کنید. ساندیپ پیش از بازی گفت: در حال حاضر، ما به عنوان آخرین بازی فصل به بازی فردا می رویم و قصد داریم آن را با یک نکته مثبت به پایان برسانیم.

بدیهی است که شرایط کمی سخت است، هر تیمی می خواهد به پلی آف راه پیدا کند و ما امسال شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. اما در عین حال به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید عملکرد خوبی داشته باشیم و تلاش کنیم تا بازی را برای تیم خود ببریم. راجستان رویالز که به نظر می‌رسید تیمی در نیمه اول لیگ برتر با چهار برد در پنج بازی اول خود شکست می‌خورد، تنها خود را مقصر مشکلات خود می‌داند.

در حالی که ساندیپ با دو بازیکن درخشانش در اور آخر نقش مهمی در پیروزی تیم مقابل چنای سوپر کینگز داشت، توپ بدون توپ او در فینال اوور باعث شد تا راجستان رویالز در بازی مقابل سانرایزرز حیدرآباد با ضربه ای که عبدالصمد درست بالای سرش به توپ زنی وارد شود. . مرز برای پیروزی در مسابقه برای SRH.

وقتی اول بولینگ می کنید و 15 تا 16 دوش به شما ضربه می خورند، هیچ کس حتی به آن فکر نمی کند. اما شما در حال بازی دوم هستید و باید 15-16 ران را به ثمر برسانید، در این صورت فشار بیشتری روی توپ گیر وارد می شود. برای یک توپ انداز مهم است که از موقعیت نترسد و در عوض چالش را بپذیرد.

و همانطور که می بینید این روزها بتمن ها خیلی خوب هستند و مرزها کوچک هستند، تعقیب 15-16 دویدن در آخرین اور دیگر کار بزرگی نیست.

“بنابراین برای یک توپ انداز، مهم است که اعصاب خود را حفظ کنید، در تمرینات سخت کار کنید، به توانایی های خود ایمان داشته باشید و سعی کنید برنامه های خود را اجرا کنید. بعضی روزها شما بازی را برای تیم خود می برید و روزهای دیگر بازنده می شوید. اما این مهم است. مهم است که به تمرین ادامه دهید و به خودتان اعتماد کنید،” سندیپ گفت.

با وجود اجراهای مثال زدنی افرادی مانند یاشاسوی جیسوال و یوزوندرا چاهال، این لباس پر ستاره فریبنده بود.

جاس باتلر نیز ضربات هیجان انگیزی انجام داد اما به اندازه کافی ثابت نبود. پس از اخراج شدن بدون گلزنی در دو بازی قبلی، مهاجم انگلیسی در روز جمعه ناامید خواهد بود.

فکر می‌کنم در این فصل کریکت بسیار خوبی بازی کرده‌ایم. در برخی بازی ها نمی توانستیم لحظات حساس را کنترل کنیم و به همین دلیل در سمت اشتباه قرار گرفتیم. اما تقریباً مطمئن هستم که این مکان (ورزشگاه HPCA) خیلی به ما می آید.

“فکر می‌کنم ما کاسه‌بازان خوبی داریم… وقتی در آن شرایط کاسه می‌زنید، سعی می‌کنید در نواحی خوب، طول‌های خوب توپ بزنید، سعی کنید توپ را تا زمانی که تاب بخورد بچرخانید و بعد از آن به گزینه‌های بولینگ نیاز دارید.

برنامه ریزی بولینگ خود با تماشای بازی های دیگر همیشه آسان تر است. ما سعی می کنیم برای فردا برنامه های بهتری داشته باشیم.” PTI AH AH PDS PDS

موضوعات مطرح شده در این مقاله