لیگ قهرمانان: پیروزی دو بر یک لوکاکو در گلوبداچی 3: 2 امیدهای اینتر را پشتیبانی می کند – فوتبال

رامل لوکاکو ، مهاجم میلا ، در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند تا روز سه شنبه برابر بروسیا مونشن گلادباخ به پیروزی برسد و امیدهای خود را برای یک مرحله حذفی حفظ کند ، در حالی که گروه B باز باقی مانده و یک دور از بازی ها باقی مانده است. .

تیم بین المللی بلژیک ثابت کرد که یک نجات برای “اینتر” است ، همچنین در اولین دیدار در ایتالیا با نتیجه 2 بر 2 ، دو گل به ثمر رساند ، از جمله تساوی امتیاز در آخرین لحظه.

لوکاکو در دقیقه 64 در “بوروسیا پارک” با نتیجه 2 بر 1 به خانه شلیک کرد و 9 دقیقه بعد گل دوم خود را به ثمر رساند و نتیجه را 3 بر 1 کرد و “اینتر” اکنون به آخرین پیروزی گروه مقابل شاختار دونتسک نیاز به پیروزی دارد. “تا فرصتی برای پیشرفت داشته باشم.

آنتونیو کونته ، سرمربی اینتر گفت: “شما باید یک گروه عالی (بازیکنان) باشید ، در غیر این صورت به اینجا نمی آیید و در برابر بوروسیا در شکل عالی پیروز نمی شوید.”

“ما عملکرد فوق العاده ای داشتیم ، کاملاً سزاوار پیروزی بودیم. در پایان ، ما می توانیم از برخی خطرات جلوگیری کنیم ، اما هنوز زنده هستیم و این مهمترین چیز است. “

پس از اینکه اوکراینی ها قبلاً اسپانیایی های میهمان را با نتیجه 2-0 شکست دادند ، گلادباخ با هشت امتیاز در رده اول قرار دارد ، یک امتیاز بالاتر از شاختار و رئال مادرید است. اینتر در رتبه پنجم قرار دارد. هر چهار تیم در آخرین روز پایانی برای راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت خواهند کرد.

شروع قوی

زمانی که ماتئو درمیان توپ را در دقیقه 17 به توپ دروازه بان یان سامر هل داد ، به اینتر اعطا شد.

نیم ساعت بعد آلمانی ها حمایت پیدا کردند و علی رغم فریادهای عصبانی آنتونیو کونته ، مربی اینتر ، “کالما ، کالما” ، ایتالیایی ها کنترل بازی را از دست دادند.

آلاسانه پلوو در نیمه اول توپ را به گل تساوی فرستاد ، اما وقتی میزبان پس از وقفه به گل دوم نزدیک شد ، لوکاکو ضربه محکمی را در گوشه گوشه دور وارد کرد.

او سپس با یک ضربه سبک حرکت سریعی انجام داد.

“مونشن گلادباخ” هنوز تمام نشده است و پلو در دقیقه 76 اختلاف را کاهش داد و هشت دقیقه بعد فرانسوی اجازه نداد VAR در منطقه آفساید کند.

“ما دوست داریم از این بازی امتیاز بگیریم. ما موفق به این کار نشدیم و بسیار ناامید هستیم. “، مارک رز ، مربی گلادباخ ، که از تصمیم آفساید خشمگین بود ، گفت.

روز در پاسخ به اینکه در پایان بازی با هیجان به داور چه گفت ، رز پاسخ داد: “کریسمس مبارک”.

(گزارش توسط کارالوس گرومن ؛ سردبیر – کن فریس)