لیگ برتر: یورگن کلوپ «معجزه‌ها» را به یاد می‌آورد که لیورپول برای چهار تیم برتر می‌جنگید

یورگن کلوپ در روز جمعه «معجزه‌های» گذشته را به یاد آورد، اما اذعان کرد که سرنوشت لیورپول در دستان آنها نیست زیرا تیم سرخ‌پوشش قصد دارد در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر به پایان برسد. قرمزها در ماه گذشته هشتم بودند و 10 امتیاز کمتر از منچستریونایتد در رده چهارم قرار داشتند، اما 6 پیروزی متوالی آنها را به رده پنجم رسانده و تنها یک امتیاز از رقبای سرسخت خود که یک بازی در دست دارند فاصله دارد. کلوپ که تیمش سه بازی باقی مانده دارد که با لستر در معرض خطر سقوط شروع شده است، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود به بازگشت های قابل توجه قبلی از جمله شکست 3-0 در بازی رفت برای شکست بارسلونا در چمپیون یادآوری شد. نیمه نهایی لیگ 2019.

لیورپول همچنین در سال 2021 از موقعیتی به ظاهر غیرممکن در لیگ برتر خارج شد تا بتواند به جمع چهار تیم برتر صعود کند، زمانی که دروازه بان آلیسون بکر در یکی از بازی های خود مقابل وست بروم یک گل ایستگاهی به ثمر رساند.

کلوپ گفت: “هرکسی که در آن لحظات نقش داشته است، هرگز آن را تا آخر عمر فراموش نخواهد کرد، همین طور است.” “به این معنی است که بخشی از ماست.

«ما آنجا بودیم که معجزات اتفاق افتاد، این درست است. اما پس از آن همه چیز هنوز در دستان ما بود. بنابراین باید وست بروم را شکست می دادیم و بارسلونا را شکست می دادیم.

اکنون ما باید برنده شویم، اما این بدان معنا نیست که چیزی تغییر کرده است، زیرا تیم های دیگر می توانند تمام بازی های خود را ببرند – این تفاوت است.”

کلوپ اعتراف کرد که صعود به چهار تیم برتر، که تضمین کننده جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده است، تنها چند هفته پیش “کاملاً خارج از تصویر” به نظر می رسید.

او در مورد فشار احتمالی روی تیم های بالای سر آنها گفت: “نیوکاسل و منچستریونایتد که سوم هستند، اگر ما نبودیم، احتمالا خوشحال تر می شدند… اما احتمال اینکه این کار انجام شود بیشتر است.” اگر آنها فصل را بالاتر از ما تمام کنند، شایسته آن هستند.”

سرمربی آلمانی که تیمش در فصل گذشته به کسب یک چهار گانه بی سابقه نزدیک شده بود، گفت که پیروزی تیمش پس از یک کمپین ناسازگار، لحن فصل آینده را رقم زد.

او گفت: “این دوره بسیار مهم است، زیرا به همه ما یک اشاره بزرگ از آنچه ممکن است به نظر برسد، می دهد، و همه ما می دانیم که در مراحل اولیه هستیم.”

ما باید پیشرفت کنیم، باید خیلی تمرین کنیم، خیلی کار کنیم تا همه چیز برای بچه ها طبیعی تر و قابل درک تر شود، این چیزی است که ما می خواهیم.

“همه اینها درست است. به همین دلیل خیلی مهم است که زود شروع کنیم، نه اینکه فصل را بازی کنیم و در موقعیت 10 یا 11 قرار بگیریم.”

وی افزود: همه می دانند که ما در مسیر درستی حرکت می کنیم و این بسیار مفید است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله