لیگ برتر هند 2020: سانجی منجکار کاربر توییتر را “به عنوان یک معلم برای کودکان” خاموش کرد

IPL 2020: سانجی منجکار به یک معلم متوسل شد تا نظر خود را به یک کاربر توییتر منتقل کند.© Sanjay Manjakar / اینستاگرام


روز یکشنبه ، سانجی منجکار درگیر اختلاف با یکی از کاربران توییتر بر سر این بود که چه کسی باید جایزه “Match Match” را در دومین تورنمنت مقدماتی لیگ برتر هند 2020 دریافت کند. یک کاربر توییتر به یکی از توییت های قبلی مانجاکار پاسخ داده است ، جایی که یک نظر قبلی کریکت در مورد اینکه چه کسی مرد مسابقه را در انتخابی 1 بین سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی قرار دهد ، اعلام شد. “هنگام تصمیم گیری برای اعطای IOM شما باید ببینید که چگونه بازی در وسط مرحله راه اندازی شده است ، MI تقریباً با ضرب و شتم خود بازی را مهر و موم کرد. بنابراین پیروزی در این مسابقه توسط بتمن ها انجام شد. با احترام به Boult & Bumrah ، IOM باید یک باتمن بود “- ماندژکار در 6 نوامبر در توییتر گفت.

بوق تجاری

کاربری که در تاریخ 7 نوامبر به یک توییت پاسخ داد ، پاسخ دیگری را با اشاره به درگیری روز یکشنبه بین دهلی و SunRisers حیدرآباد ارسال کرد.

“sanjaymanjrekar آیا ما قبلاً جایزه مسابقه را به شیخار دوان می دهیم؟” توییتر کاربر.

دوان بهترین امتیاز را در ابتدای دهلی کسب کرد و در 50 گل 78 گل دریافت کرد زیرا دهلی پس از پیروزی در تساوی و اولین ضربه ، 189/3 را ارسال کرد.

Manjakar ناقص پاسخ داد: “شما باید افکار خود را برای برخی از افراد ، به عنوان مثال ، معلمان به بچه ها در دبستان توضیح دهید. منظور من پس از بسته شدن مسابقه بود ، در نیمه راه نگاه کنید تا بفهمید که چگونه مسابقه آماده شده است ، اگر خفاش ها یا گربه ایده خوبی خواهید گرفت نتیجه آنها را برنده بازی کرد. “

بمبئی در مقدماتی 1 برای 57 دوش دهلی را شکست وقتی دو بیت آنها – ایشان کیشان و سوریاکومار یاداو – به دهه پنجاه رسید.

بالا رفته

دهلی با تعقیب 201 ، سه اردک برتر را از دست داد و بیشتر بازیهای عقب افتاده را انجام داد و با ترسو 143/8 را به پایان رساند و بازی و یک موقعیت بالقوه در فینال را از دست داد.

شاید این امر باعث مشاهدات مانژکار پس از مسابقه شود ، چیزی که او قهرمان سابق هندی در روند تفکر خود ، حتی در مقابل برخی مخالفت ها ، آن را درک کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله