لونگبرگ می گوید: آرسنال بدون کار اوزیل می جنگد – فوتبال

فردي لونگبرگ ، هافبك سابق آرسنال ، تصميم اين باشگاه را براي بركناري مسعود اوزيل از ليگ برتر بررسي كرده و گفته است كه در خط دفاع خط بازيكن كمتري از بازيكن ساز آلماني وجود دارد.

اوزیل از ماه مارس در آرسنال بازی نکرده و در لیست های لیگ برتر و لیگ اروپا نامی برده نشده است و این بازیکن 32 ساله را تا ژانویه اخراج کرد ، زمانی که این باشگاه می تواند لیست جدیدی ارائه دهد.

بدون یک بازیساز شناخته شده در “آرسنال” در حمله کسل کننده به نظر می رسید ، در 11 مسابقه لیگ فقط 10 گل به ثمر رسانده است. تیم آرتتا در رده پانزدهم است و رهبر تاتنهام 11 امتیاز است.

لونگبرگ که فصل گذشته هنگامی که اونای امری اخراج شد و به آرتتا کمک کرد قبل از عزیمت در ماه آگوست ، به عنوان مربی موقت آرسنال عهده دار شد ، گفت که او نمی داند چرا اوزیل در تصویر نیست.

“اگر چنین بازیکنی دارید و نمی گویم او باید هر هفته بازی کند … اما اگر مالکیت توپ را در اختیار دارید و باید آن پاس زیبا را پیدا کنید ، فکر نمی کنم بازیکنانی بهتر از مسوت باشند که این کار را انجام می دهد” ، – گفت Lungberg Sky Sports.

“مطمئناً ، شما در دفاع کمی باختید ، اما این تصمیمی است که آنها گرفتند. من نمی دانم چرا تصمیم گرفته شد و او از یک تیم 25 نفره است بنابراین آنها نمی توانند از آنها استفاده کنند.

“اما در مورد آن چیزها ، من فکر نمی کنم دنیا خیلی بهتر باشد.”

پیش از این ، آرتتا گفته بود که وضعیت اوزیل یک “راه حل فوتبال” است. آلمانی ، که یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه است ، در پایان فصل تحت قرارداد کار نمی کند.