“لحظه ای که مارادونا این را دید ، از بریدن خودداری کرد”: I.M. ویجیان داستان سفر دیگو به کرالا – فوتبال را روایت می کند

عشق دیگو مارادونا به فوتبال هیچ مشابهتی ندارد. وقتی گری لینهکر ، یک انگلیسی خود را متمایز کرد ، ارتباط بین آنها را احساس کرد ، I.M. ویجیان این را در حالی که در کنار نماد آرژانتین ایستاده بود دید.

یک دهه و نیم فوتبال بین المللی و با موفقیت ، در مقایسه با دقایقی که ویجیان با مارادونا سپری کرد تقریباً کمرنگ شده است.

این بهترین گلزن یکی از سریعترین گلهای فوتبال رقابتی است ، این Diego Maradona است ، و این تأثیر اوست. کاپیتان سابق هند چند سال پیش در یک رویداد خصوصی در کرالا فرصت دیدار ، توپ بازی و در آغوش گرفتن با یکی از بزرگترین ستارگان ورزش جهان را داشت.

“در سال 2012 در کانورا ، من دیدم که فوتبال برای مارادونا به چه معناست. به عنوان بخشی از جشن ها ، کیک به عنوان زمینی طراحی شد که در بالای آن فوتبال قرار داشت. لحظه ای که مارادونا این را دید ، از قطع آن امتناع ورزید. “ویجیان 51 ساله با یادآوری این حادثه به PTI گفت.

ویجیان ، یکی از بزرگترین ورزشهای جهان در هند ، گفت که این حادثه “به من گفت” برای مارادونا ، که چهارشنبه پس از ایست قلبی درگذشت ، فوتبال و زمین چقدر معنی دارند. او 60 ساله بود.

“او موافقت کرد که فقط قسمت بیرونی پای را برش دهد. می توانم بگویم که دو دقیقه فوتبال با او روی صحنه یکی از بزرگترین دستاوردهای من در زندگی است. “

ویجیان همچنین احساس کرد که صراحت و اشتیاق کودکانه مارادونا ممکن است دلیل بسیاری از چالش هایی باشد که او در زندگی شاد اما پریشان با آن روبرو شده است. “من همیشه احساس می کردم که در قلب او کودک است. همه مشکلات

ویجایان گفت: “او به روی همه چیز باز است و آنها را همانطور كه ​​هست ، می گوید.”

مرگ او نه تنها در فوتبال ، بلکه در آیکون های ورزشی مانند مایک تایسون و مجیک جانسون نیز شنیده شد که یادآور دیدارهایشان با استاد فوتبال را گرامی داشتند.

“او ممکن است مرده باشد ، اما در قلب ما فوتبالیست ها ، او برای همیشه زنده خواهد ماند. برای من ، مارادونا خداست و خدا نمی میرد ، – گفت ویجیان.

وی یادآور شد: “من مانند بسیاری از فوتبالیست های دیگر در سراسر جهان و هند ، فوتبال نیز شروع کردم و بازی او را در جام جهانی 1986 تماشا می کردم و با بازی خیره کننده خود جام را با تقریبا یک دست بلند می کردم.”

ویجیان با توصیف لینکر از رمان مارادونا با فوتبال موافقت کرد – مهاجم سابق انگلیسی در روزهای اوج خود ، از جمله در جام جهانی 1986 ، مقابل آرژانتینی بازی کرد. من هرگز ندیدم کسی چنین تعهد زیبایی به فوتبال داشته باشد. دیگو باورنکردنی است. ”لینکر در یک ادای احترام صمیمانه که به صورت آنلاین منتشر شد ، گفت.