عکس‌های نوزادی که توسط هوش مصنوعی از ستاره‌های تایتان‌های گجرات آن‌ها ساخته شده است، طرفداران را در حدس زدن نگه می‌دارد

عکس‌های نوزادی که توسط هوش مصنوعی از ستاره‌های تایتان‌های گجرات آن‌ها ساخته شده است، طرفداران را در حدس زدن نگه می‌دارد

روز چهارشنبه، رئیس توییتر GT عکس های تولید شده توسط هوش مصنوعی از بازیکنان خود را به اشتراک گذاشت.© توییتر

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز (GT) پس از پیروزی 34 ران مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) در روز دوشنبه، جایگاه خود را در پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 رزرو کرد. GT با 18 امتیاز از 13 بازی در صدر جدول امتیازی قرار دارد و آخرین بازی آنها در لیگ خارج از خانه به رویال چلنجرز بنگلور (RCB) یکشنبه است. فوتبالیست های جی تی بیش از چهار روز فرصت دارند تا برای بازی با RHC آماده شوند. روز چهارشنبه، رئیس توییتر GT عکس های تولید شده توسط هوش مصنوعی از بازیکنان خود را به اشتراک گذاشت.

ما از هوش مصنوعی خواستیم که تصاویری از تایتان ها در کودکی ایجاد کند و این چیزی است که به دست آوردیم. #TitansFAM، چند تا از این تایتان ها را می توانید بشناسید؟ – می گوید کپشن پست.

در مسابقه خود مقابل SRH، شوبمن گیل 101 توپ از 58 توپ را شکست و نقش مهمی در پیروزی 34 ران گجرات تایتانز داشت.

گیل تنها با 56 توپ به مرز قرن رسید و با آن به اولین صددرصد برای مدافع قهرمانان GT تبدیل شد. او تنها با 22 توپ به رکورد 50 ران رسید و سپس با وجود افتادن ویکت ها در انتهای دیگر خونسردی خود را حفظ کرد تا به علامت سه رقمی برسد.

Gill قرن ها در تست ها، ODI ها، T20Is و حتی IPL دارد. او یکی از معدود بازیکنانی است که به این موفقیت دست یافته است. او همچنین از مرز 500 ران در IPL 2023 عبور کرد.

پس از بازی با RCB در روز یکشنبه، GT در پلی آف IPL 2023 در روز سه شنبه شرکت خواهد کرد، در حالی که حریف خود در Qualifier 1 هنوز مشخص نشده است.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله