عمل جراحی ژنیکوماستی مردان

پیروی از این نکات به شما کمک می کند تا عمل جراحی را بسیار موفق کنید و خطری برای سلامتی یا نتیجه جراحی ایجاد نخواهد کرد.

روش جراحی ژنیکوماستی

علاوه بر تکنیک های مدرن برای درمان ژنیکوماستی که امروزه وجود دارد، مهمترین لحظه در نتیجه عمل، مهارت جراح است که نقش مهمی را ایفا می کند و انتخاب جراح پلاستیک برای لیپوساکشن بسیار مهم است. این مشکل گاهی خود به خود برطرف می شود، اما در بیشتر موارد نیاز به جراحی یا دارو دارد.

اما استفاده طولانی مدت از پروویرون برای درمان ژنیکوماستی و مشکلات پستان در مردان می تواند میل جنسی و نعوظ را افزایش دهد. هورمون های تستوسترون و استروژن میل جنسی را در مردان و زنان کنترل می کند. استفاده از تستوسترون برای کاهش ترشح تستوسترون برای مردان مسن تجویز می شود. همچنین برای عوامل دیگری مانند پیشگیری از سرطان سینه و کاهش درد سینه استفاده می شود.

ژنیکوماستی به روش های مختلفی از جمله ورزش درمانی، دارودرمانی و درمان جراحی قابل درمان است که در مقاله بعدی به بررسی هر یک از این روش های درمانی می پردازیم. البته داروهایی که برای درمان سرطان سینه تجویز می شوند، مانند تاموکسیفن و مهارکننده های آروماتاز مانند آناستروزول، در اکثر موارد می توانند برای مردان مبتلا به ژنیکوماستی مفید باشند.

برخی از تومورها مانند تومورهای بیضه، غدد فوق کلیوی یا غده هیپوفیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

فیبروآدنوما: این توده خوش خیم (غیر سرطانی) شایع ترین تومور پستان در زنان جوان (20 و 30 ساله) است. بزرگ شدن بافت سینه مردانه می تواند در یک سینه و گاهی در هر دو سینه به روش های مشابه یا متفاوت رخ دهد.

افزایش بافت مردانه به دلیل عدم تعادل هورمون های استروژن و تستوسترون است. ژنیکوماستی به دلایل مختلفی رخ می دهد و بسته به بدن انسان، از طریق ورزش یا دارو و در بیشتر موارد به دلیل اینکه اغلب دیر درمان می شود، با جراحی قابل درمان است.

علت ژنیکوماستی

ژنیکوماستی اغلب زمانی رخ می دهد که یک پسر یا نوجوان در دوران بلوغ تغییرات هورمونی را تجربه کند. در لیپوساکشن سینه، یک سوزن نازک وارد ناحیه می شود و چربی اضافی را از بین می برد. این آزمایش ها شامل معاینه فیزیکی سینه، بررسی اندازه، ظاهر و موقعیت نوک سینه ها و ناحیه قهوه ای رنگ اطراف نوک سینه ها می باشد.

پزشک به بیماران اطلاع می دهد که چه زمانی می توانند تمام فعالیت های عادی خود را بدون به خطر انداختن سلامت خود از سر بگیرند. بزرگ کردن سینه مردان برای مردان شرم آور است و باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می شود و حتی ممکن است از جامعه فاصله بگیرند.

این به این دلیل است که چربی اضافی تولید استروژن را افزایش می دهد. بنابراین برای جلوگیری از بدتر شدن مشکل، انجام برخی ورزش ها مانند شنا، دویدن، پیاده روی سبک و ورزش منظم موثر خواهد بود.

این نوع بیماری نیز مانند سایر بیماری ها درمان های مناسبی برای رفع نیاز دارد. یکی از باورهای غلط در مورد چربی بدن این است که چربی ذخیره شده در تمام قسمت های بدن یکسان است.

ماستکتومی یک روش جراحی است که در آن جراح بافت سینه را برمی دارد. موارد شدیدتر ژنیکوماستی با جراحی برش بافت برای دستیابی به نتایج مطلوب درمان می شود.

جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام می شود؟

دکتر مرادیان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با سال ها تجربه و آگاهی از روش های جراحی ژنیکوماستی یکی از با سابقه ترین پزشکان جراحی سینه آقایان می باشد. هرچه جزئیات بیشتری در ماموگرافی وجود داشته باشد، احتمال اینکه پزشکان زودتر سرطان را تشخیص دهند بیشتر می شود. از بیمار خواسته می شود که لباس خود را در بیاورد و یک گاو مخصوص بپوشد. آنها سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند و منجر به تولید تستوسترون در بدن می شوند. البته پزشک باید ژنیکوماستی یا چاقی را تشخیص دهد و افزایش دفعات و شدت ورزش می تواند موثر باشد.

source

جراحی ژنیکوماستی با لیزر
جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی