“عمران مالک به حمایت شما نیاز داشت”: ستاره برنده جام جهانی T20 هند در سال 2007 از مدیریت SRH انتقاد کرد

عمران مالک در فصل IPL 2022 با 22 ویکت در 14 مسابقه به موفقیت دست یافت.© BCCI/IPL

یوسف پاتان، بازیکن پیشین همه کاره هند، از SunRisers Hyderabad (SRH) به دلیل عدم استفاده درست از عمران مالیک جوان همه کاره در طول IPL 2023 انتقاد کرده است. فصل گذشته، این بازیکن 23 ساله با 22 ویکت در 14 مسابقه به موفقیت دست یافت و جایگاهی برای او در ترکیب هند به ارمغان آورد. قبل از بازی SRH مقابل رویال چلنجرز بنگلور، یوسف از مدیریت به دلیل سوء استفاده از عمران انتقاد کرد.

“عمران مالک سال گذشته خیلی خوب کار کرد و همه شما اعتبار آن را به عهده گرفتید. اما امسال او به حمایت شما نیاز داشت. اما آیا او آن را دریافت کرد؟ آیا از او به درستی استفاده شد؟ او یک توپ انداز جوان است، او آینده هند است. و او یوسف در ESPNcricinfo گفت: او برای هند خوب بازی کرده است، زمانی که در رنگ های بین المللی ظاهر شده است.

یوسف با ذکر مثالی که آبیشک شارما بدون کلاهک بود، نحوه مدیریت SRH با استعدادهای هندی را زیر سوال برد.

“شما باید بدانید که چه زمانی از بازیکنان خود حمایت کنید. اگر در مورد آبیشک شارما صحبت کنید… پارسال به عنوان بازکننده بازی کردید و او نتایج خوبی گرفت. اما امسال شما موقعیت‌های ضربه‌زنی او را فریب دادید و حتی در یک نقطه او را نیمکت‌نشین کردید، باید با ذهن حریف بازی کنید نه بازیکنان خودتان! او اضافه کرد.

SRH از مسابقات خارج شده و با 8 امتیاز از 12 مسابقه در رده دهم قرار دارد.

SRH می‌خواهد با ثبت برد در دو بازی باقی‌مانده خود در برابر RCB و هندی‌های بمبئی، چیزی برای تشویق هواداران خود فراهم کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله