“شروع با من…”: انتقاد از خود روهیت شارما پس از باخت مهیب MI به CSK در IPL 2023

روهیت شارما در MI در مقابل CSK در IPL 2023.© BCCI/IPL

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، احساس می‌کند که بازیکنان بزرگ‌تر، از جمله خود کاپیتان، باید پس از شکست در دو بازی اول IPL، به میدان بروند و نمایش بهتری را ارائه دهند. روهیت به همراه سوریاکومار یاداو و ایشان کیشان هنوز به مهمانی نخواهند آمد زیرا MI شنبه با هفت ویکت مقابل CSK در بمبئی شکست خورد. “بچه های مسن تر باید از من شروع کنند. ما ماهیت IPL را می دانیم. ما باید شتاب ایجاد کنیم و اگر این کار را نکنید کار سختی خواهد بود.» روهیت پس از بازی گفت.

روهیت خفاش های خود را تشویق کرد تا چیزهای مختلف را امتحان کنند.

ما باید چیزهای مختلفی را امتحان کنیم، باید حمله کنیم، باید شجاع باشیم. ما چند پسر جوان در IPL داریم. باید کمی به آنها زمان بدهیم. زمان می برد، اما ما باید از آنها حمایت کنیم و به توانایی های آنها اعتماد کافی نشان دهیم.” کاپیتان MI احساس می کند که همه چیز گم نشده است.

فقط دو بازی دیگر باقی مانده است، همه شکست نخورده اند، اما بچه های مسن تر باید قدم بردارند. این ماهیت مسابقات است. اگر برنده شوید، می توانید با یورتمه پیروز شوید. اگر شکست بخورید، شتاب را از بین می برد. ما می خواستیم. بسیاری از کارها را به درستی انجام دهند.” او اعتراف کرد که آنها حداقل 40 دوش تا امتیاز نهایی فاصله دارند.

“ما راه خود را در وسط گم کردیم. از شروع استفاده نکردیم. اینینگ خوب بود، ما 30-40 ران کوتاهی در وسط داشتیم. اعتبار به اسپینرهای آنها، آنها خوب ضربه زدند، ما را تحت فشار نگه داشتند. ما واکنش خوبی نشان ندادیم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله