سیل باعث لغو گرندپری فرمول یک امیلیا رومانیا در ایتالیا شد

برگزارکنندگان مسابقه روز چهارشنبه گفتند که مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک امیلیا رومانیا که قرار بود آخر هفته در ایمولا برگزار شود، به دلیل “غیرممکن بودن برگزاری مسابقات” به دلیل سیل شدید در منطقه لغو شده است. بر اثر بارش باران شدید در منطقه امیلیا رومانیا در شمال ایتالیا پنج نفر جان خود را از دست دادند. در ایمولا، رودخانه سانترنو، که در مرز پیست است، طغیان کرد و برگزارکنندگان مسابقه از خبرنگاران و کارکنان تیم خواستند که روز چهارشنبه به پیست سفر نکنند. فرمول 1 در بیانیه ای اعلام کرد که پس از بحث های سطح بالا، “تصمیم گرفته شد تا آخر هفته گرندپری ایمولا برگزار نشود”.

این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که برگزاری ایمن این رویداد برای هواداران، تیم ها و کارکنان ما امکان پذیر نیست و با توجه به شرایطی که شهرها و شهرستان های منطقه با آن مواجه هستند، این اقدام درست و مسئولانه ای است. . اضافه.

در این زمان دشوار اعمال فشار بیشتر بر مقامات محلی و خدمات اضطراری اشتباه است.»

آژانس دفاع مدنی اعلام کرد که 14 رودخانه از سه‌شنبه تا چهارشنبه در این منطقه طغیان کرده و 23 شهر دچار سیل شده‌اند.

او خواستار “حداکثر احتیاط” شد زیرا شهرداران به مردم هشدار دادند که در ارتفاعات بمانند.

نلو موسومچی، وزیر دفاع مدنی به رادیو 24 گفت: «حدود 5000 نفر تخلیه شده اند، اما این تعداد ممکن است افزایش یابد.

در فورلی، یک عکاس خبرگزاری فرانسه در اواخر شب سه شنبه افرادی را دید که در حالت شوک بودند و در تاریکی با پای برهنه از میان آب های سیل می دویدند.

تصاویر نشان می‌دهند که خیابان‌ها به رودخانه تبدیل می‌شوند و آتش‌نشانان مردم را با قایق‌های لاستیکی به محل امن می‌رسانند.

در جای دیگر، هنگامی که مردم محلی Cesena برای نجات یک کودک سه ساله از جاده عبور می کردند، آب کدر زیر طاق گذرگاه های سرپوشیده در بولونیا سرازیر شد.

انزو لاتوکا، شهردار چزنا در فیسبوک گفت: «ما مطلقاً نباید امنیت را کاهش دهیم.

او گفت که ساکنان «به هیچ عنوان نباید وارد زیرزمین ها و زیرزمین ها شوند» و «در صورت امکان از طبقات اول خودداری کنند».

جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا روز سه شنبه از قربانیان حمایت کرد و گفت که دولت “آماده است تا با کمک های لازم مداخله کند”.

روزنامه Repubblica گزارش می دهد که در برخی مناطق، تقریباً 300 میلی متر باران تنها در چند ساعت باریده است.

بسیاری از مناطق شمالی ایتالیا در زمستان گذشته تحت تأثیر خشکسالی قرار گرفتند، علاوه بر کمبود باران در تابستان گذشته که باعث از بین رفتن محصولات کشاورزی شد.

با این حال، بهار در سراسر کشور مرطوب و سردتر از حد معمول بود.

در مورد استفان دومنیکالی، رئیس و مدیر عامل F1، سیل ها تلفات شخصی را به همراه داشته است.

او گفت: «این یک تراژدی است که ببینم چه بر سر ایمولا و امیلیا رومانیا آمده است، شهر و منطقه ای که من در آن بزرگ شده ام، و افکار و دعاهای من با قربانیان سیل و خانواده ها و جوامع آسیب دیده است. در بیانیه

می‌خواهم قدردانی و تحسین خود را برای خدمات باورنکردنی آمبولانس که به طور خستگی‌ناپذیر برای کمک به نیازمندان و آسان‌تر کردن کارها کار می‌کند، ابراز کنم.

آنها قهرمان هستند و تمام ایتالیا به آنها افتخار می کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله