سونیل گاواسکار در مورد مربیان هندی در IPL، “در زمان گوتام گامبیر، نگاه کنید که چگونه نوین الحق…”

گوتام گمبیر و نوین الحق© اینستاگرام

مسابقات پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 روز یکشنبه تایید شد و هندیان بمبئی به عنوان چهار تیم برتر به گجرات تایتانز، چنای سوپر کینگز و لاکنو سوپر جاینتز پیوستند. همچنین برای تعدادی از فرنچایزها، از جمله Rajasthan Royals و Royal Challengers Bangalore، ناامیدی وجود داشت که به سختی از دست دادند. سونیل گاواسکار بزرگ هندی با مشاهده پیشرفت برخی از فرنچایزها و بازیکنان آنها توضیح داد که چگونه مربیان هندی به برخی از استعدادهای نوظهور کمک کرده اند تا بازی خود را ارتقا دهند.

گاواسکار ضمن ستایش از کمک مربیان هندی، نمونه هایی از رینکو سینگ و چاندرکانت پاندیت از KKR و نوین الحق و گوتام گامبیر از LSG را ذکر کرد.

به پیشرفت رینکو سینگ تحت رهبری چاندو پاندیت، بازگشت شگفت انگیز ونکاتش ایر و وارون چاکرابورتی و ظهور نیتیش رانا به عنوان کاپیتان نگاه کنید. تحت رهبری گوتام گامبیر، شاهد شکوفایی راوی بیشنوی، آیوش بادونی و نوین الحق باشید، همانطور که تحت رهبری آشیش نهرا و هاردیک پاندیا، که همیشه مرد جدید مسابقه را پیدا می کنند.

گاواسکار معتقد است که برخی از بازیکنان داخلی هند که به IPL می آیند با موانع زبانی با مربیان خارجی روبرو هستند. بنابراین یک مربی هندی که آنها را راهنمایی می کند، ثابت می کند که یک دارایی بزرگ است.

این فقط به این دلیل است که ارتباط و دسترسی آسان به بازیکنان هندی داخلی در این تیم ها وجود دارد. به خاطر داشته باشید که همیشه قهرمانی از خارج از کشور وجود خواهد داشت که می داند چگونه با بازیکنان جوان رفتار کند و می تواند به عنوان یک راهنما و مربی برای آنها عمل کند. اینها استثناهای نادر هستند، نه هنجار،” استاد کوچک اصلی توضیح داد.

گاواسکار برای به پایان رساندن پرونده خود، آمار انتقادی را به اشتراک گذاشت. وی گفت: از 15 عنوان قهرمانی تاکنون، 12 عنوان توسط تیم های تحت هدایت هند کسب شده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله