سوراو گانگولی درگذشت پدرش را به محمد سراج تسلیت گفت

محمد سراج در سری آینده مقابل استرالیا همراه تیم هند در سیدنی حضور دارد.© اینستاگرام


رئیس شورای کنترل کریکت هند (BCCI) و سروان سابق هندی سوروف گنگولی پس از درگذشت پدرش محمد سراج ، تسلیت گفت. پدر دیگ سریع روز جمعه همراه با سراج در سیدنی همراه با بقیه اعضای هند برای یک تور آینده در استرالیا درگذشت. رئیس جمهور BCCI در توییتی نوشت: “محمد سراج قدرت زیادی برای غلبه بر این باخت داشته باشد. آرزوهای خوب زیادی برای موفقیت در این سفر دارد.

بوق تجاری

سراج آخرین بار در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) در عمل دیده شد. این بازیکن 26 ساله عضو تیم Royal Challengers Bangalore (RCB) بود و عملکرد وی را در مسابقه لیگ مقابل Calcutta Knight Riders (KKR) ستود. Pacer در طی یک دوره چهار پوشش در این بازی ، سه ویکت را از دست داد و 8 بار را از دست داد.

تور تیم هند از استرالیا شامل سه مسابقه ODI ، تعداد زیادی مسابقات T20I و چهار آزمایش است. دو ODI اول در زمین کریکت در سیدنی برگزار می شود و بازی شروع 50 سالگی برای 27 نوامبر برنامه ریزی شده است.

بالا رفته

روهیت شارما ، کاشف ، به دلیل نگرانی در مورد تناسب کلی بدنش ، در این مجموعه با تعداد محدود شرکت نخواهد کرد. روهیت در مسابقات IPL 2020 به نمایندگی از قهرمانان هند بمبئی (میشیگان) از ناحیه همسترینگ آسیب دید.

ناخدا ویرات کولی پس از دریافت مرخصی پدری BCCI در پایان اولین آزمون به خانه بازمی گردد.

مباحث ذکر شده در این مقاله