سناریوی پلی آف مقدماتی IPL 2023: چگونه سوپر کینگز چنای و نایت سواران کلکته می توانند پیشرفت کنند؟

Chennai Super Kings در حال فعالیت در IPL 2023© BCCI

چنای سوپر کینگز به دنبال کسب جایگاهی در پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 خواهد بود، در حالی که کولکتا نایت رایدرز به دنبال ادامه شکار خود در دیدار دو طرف در روز یکشنبه خواهد بود. CSK در رویارویی قبلی خود به طور جامع KKR را شکست داد و با توجه به فرم فعلی آنها، تیم تحت رهبری MS Dhoni دوباره مورد علاقه خواهد بود. CSK در آخرین بازی خود DC را شکست داد در حالی که KKR به لطف ضربه درخشان Yashaswi Jaiswal کاملاً توسط راجستان رویالز شکست خورد. در حالی که CSK با 15 امتیاز دوم است، KKR هشتم است.

برای KKR، وضعیت کاملاً روشن است. همه بازی های آنها را برنده شوید و آنها را به طور جامع برنده شوید تا نرخ اجرای خالص خود را بهبود بخشید. بهترین چیزی که آنها می توانند در حال حاضر به آن امیدوار باشند رسیدن به امتیاز 14 و امید به نتایج دیگری است که به آنها کمک کند. با این حال، بعید به نظر می رسد که نیتیش رانا و شرکت به حق برسند.

مسابقات باقیمانده نایت سواران کلکته:

14 می: مقابل چنای سوپر کینگز
20 می: مقابل لاکنو سوپر غول‌ها

CSK با 15 بازی از 12 بازی در جدول امتیازات به مراتب بهتر است و برای کسب جایگاه خود در چهار مرحله نهایی به یک برد نیاز دارد. تیم دونی در این مسیر مشکلات زیادی داشت اما بازگشت خوب به فرم کافی بود تا جایگاه خود را تقویت کند. دو شکست در دو بازی اخیر آنها زندگی را برای آنها بسیار دشوار خواهد کرد، اما آنها همچنان می توانند با توجه به نتایج دیگر جواز کسب کنند.

بازی های باقی مانده چنای سوپر کینگز:

14 مه: در مقابل شوالیه سواران کلکته
20 می: مقابل پایتخت دهلی

موضوعات مطرح شده در این مقاله