سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پادشاهان پنجاب، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا آرجون تندولکار جایگزین ارشد خان خواهد شد؟

عکس فایل آرجون تندولکار.© AFP

کلاس و شجره هندی‌های بمبئی قهرمان پنج‌بار هندی‌ها یک بار دیگر در دیدار با تیم غیرقابل پیش‌بینی پادشاهان پنجاب در تصمیم‌گیری لیگ برتر هند در موهالی در روز چهارشنبه مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. یک برد به MI یک تقویت بسیار مورد نیاز در جدول امتیازات می دهد، در حالی که باخت باعث می شود آنها بیشتر لغزش کنند و مسیری آشنا را مانند نسخه قبلی ترسیم کنند. MI در نسخه قبلی رتبه 10 و آخرین را داشت. تیم بمبئی در حال حاضر با هشت امتیاز از هشت مسابقه در رده هفتم قرار دارد و اوضاع برای تیم روهیت شارما خوب پیش نمی رود.

تیم دیوید، کریکت‌باز استرالیایی متولد سنگاپور، که در فینال در طول 14 توپ بدون شکست 45 توپ، سه شش ضربه را به حریف برد تا پیروزی را از آرواره‌های شکست بیرون بکشد.

در حالی که سوریاکومار یداو (55) متخصص تست T20 هندی، کامرون گرین (44)، ایشان کیشان (28) و تیلاک وارما (29) کمک های مهمی انجام دادند، هیچ کدام نتوانست به اندازه وحشیانه دیوید باشد.

خفاش‌باز 27 ساله‌ی متوسط، در حالی که سرخپوستان بمبئی در خانه پیروز شدند، پنج شش و دو مرز را با نرخ ضربات بیش از 300 شکست.

با این حال، فرم روهیت، کاپیتان MI، نگرانی بزرگی برای قهرمانان پنج‌بار IPL است و خیلی به کاپیتان هندی در روز چهارشنبه بستگی دارد تا تیمش را پس از واگذاری تنها سه ران در دیدار مقابل رویالز، تقویت کند.

سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پادشاهان پنجاب را پیش بینی کردند:

روهیت شارما (C)، ایشان کیشان (هفته‌انه)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، تیم دیوید، جوفرا آرچر، آرجون تندولکار، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، رایلی مردیت

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله