ریکی پونتینگ به عنوان اولین آزمون جو برنز را بر ویل پوکوفسکی تکیه می کند


ریکی پونتینگ ، کاپیتان سابق معتقد است که استرالیا باید برای اولین آزمایش برابر هند ، که قرار است از 17 دسامبر آغاز شود ، جو برنز را از ویل پوکوفسکی پیروی کند. پوکوفسکی در شرایط خوبی بود که این فصل دو قرن در شفیلد شیلد شکست و هفته گذشته به تیم تست معرفی شد. فرم عالی پوکوفسکی با خفاش و مبارزات مخالف برنز بحث در مورد گشودن شیار با دیوید وارنر در سمت استرالیا را آغاز کرد.

بوق تجاری

اما پونتینگ در اولین آزمایش از برنز در مقابل پوکوفسکی حمایت کرد ، زیرا او معتقد است این اطمینان به بازیکن می دهد بدون ترس از دست دادن موقعیت خود در تیم بیرون بیاید و بازی کند.

“من می دانم وقتی کاپیتان بودم ، من یک فلسفه کاملاً محکم با منتخب داشتم که به محض پیوستن به تیم من ، می خواستم تمام تلاش خود را برای نگه داشتن شما در آنجا انجام دهم. من نمی خواستم تغییری ایجاد کنم و همیشه آن را احساس می کردم مسئولیت من به عنوان کاپیتان این است که از بازیکنانی که در تیم من بوده اند بهترین نتیجه را بگیرم. ” کریکت.com.au سخنان پونتینگ را نقل می کند.

کاپیتان پیشین گفت: “من فکر می کنم این به مردم کمی اعتماد به نفس بیشتری می دهد که بیرون بروند و یک روش خاص بازی کنند و از موقعیت خود در تیم مرعوب نشوند. این چیزهای زیادی به گروه اضافه می کند.”

وی افزود: “برنز خیلی بد عمل نکرد. وقتی به تابستان گذشته برگشتید ، او در اولین آزمون در بریزبن بسیار خوب بازی کرد و به یاد دارم بعداً گفتم که باید او را مسدود کنید و برای مدت طولانی تلاش کنید.”

هفته گذشته ، سرمربی جاستین لانگر اشاره کرد که برنز در اولین مسابقه جایگاه خود را در بالای جدول حفظ خواهد کرد.

لانگر از همکاری قوی برنز با دیوید وارنر صحبت کرد ، که همچنین نقش مهمی در صعود استرالیا به بالای رتبه بندی آزمون ICC داشت.

هند و استرالیا در سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش به مصاف یکدیگر می روند. این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که از 27 نوامبر در سیدنی آغاز می شود.

ناو هندی ویرات کولی فقط یک آزمایش علیه استرالیا انجام می دهد و پس از دریافت مرخصی والدین در BCP به خانه خود می رود.

بالا رفته

BCCI همچنین تأیید کرده است که Rohit Sharma در تور استرالیا پشت توپ سفید استراحت خواهد کرد و در تیم آزمایش خواهد بود. روز پنجشنبه ، او برای تکمیل توانبخشی پس از آسیب دیدگی در ناحیه همسترینگ در هنگام IPL وارد آکادمی ملی کرکت شد.

اولین آزمون بین هند و استرالیا یک مسابقه “شبانه روز” خواهد بود. این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. هند و استرالیا در رده های اول جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله