ریچارد ایلینگورث و کریس گافانی داوران میدانی فینال WTC هند و استرالیا خواهند بود.

ریچارد ایلینگ‌ورث از انگلیس یکی از دو داور مسابقه فینال WTC خواهد بود.© AFP

ICC روز دوشنبه اعلام کرد که ریچارد ایلینورث از انگلیس و کریس گافانی از نیوزلند داوران میدانی فینال آتی جام جهانی تست (WTC) بین هند و استرالیا در لندن خواهند بود. شورای بین المللی کریکت داوران مسابقه بین دو سنگین وزن کریکت جهان را در The Oval از 7 تا 11 ژوئن اعلام کرد.

“کریس گافنی نیوزیلندی و ریچارد ایلینگ‌ورث از انگلیس به عنوان داوران درون زمینی برای تست نهایی انتخاب شده‌اند که به عنوان یک روز پشتیبان در 12 ژوئن برای جبران هر زمان از دست رفته در پنج روز برنامه‌ریزی‌شده بازی تعیین شده است.” یک بیانیه مطبوعاتی ICC گفت.

گافانی، 48 ساله، در چهل و نهمین مسابقه آزمایشی خود بازی خواهد کرد، در حالی که این شصت و چهارمین آزمون برای ایلینگ ورث، 59 ساله خواهد بود که در اولین فینال WTC دو سال پیش نیز حضور داشت، که نیوزلند با هشت ویکت بر هند در ساوتهمپتون پیروز شد.

داور دیگر انگلیس، ریچارد کتلبورو، نیز در دومین فینال پیاپی WTC قضاوت خواهد کرد و دوباره به عنوان داور تلویزیونی منصوب شد.

کومار دارماسنا از سریلانکا داور چهارم و ریچی ریچاردسون از هند وست داور مسابقه خواهند بود.

در حالی که هند یک بار در فینال WTC بازی کرده است، در دوره افتتاحیه آن، این اولین حضور استرالیا در رقیب در بالای مسابقات قهرمانی تست خواهد بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله