روهیت شارمای افسرده پس از دومین باخت متوالی در فصل MIPL 2023 چهره خود را پنهان می کند. تماشا کنید

تماشا کنید: روهیت شارمای سرخورده پس از دومین شکست متوالی در فصل IPL 2023 چهره خود را پنهان می کند.

IPL 2023: روهیت شارما در حالی که صورت خود را با کلاه مخفی کرده بود در دوربین شکار شد.© اینستاگرام

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، پس از شکست تیمش مقابل چنای سوپر کینگز در مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه وانکهده، به‌طور آشکاری متزلزل به نظر می‌رسید. این دومین شکست متوالی MI در فصل بود، آنها اولین بازی خود را در فصل مقابل رویال چلنجرز بنگلور باختند. CSK با تعقیب یک هدف 157 با هفت ویکت و 11 توپ به هدف خود رسید. هنگامی که آمباتی رایودو، که به عنوان یک ضربه‌زن وارد زمین شده بود، به مرز برنده برخورد کرد، روهیت در حالی که صورت خود را با کلاه مخفی می‌کرد، در دوربین شکار شد.

در صحبت از این مسابقه، آجینکیا راهان با 19 توپ سریعترین 50 توپ فصل IPL را زد تا CSK را به برد هفت ویکت برساند.

رحانه با 27 توپ 61 در اولین بازی برای چنای به عنوان مرد روز ظاهر شد و آنها را به هدف 158 با 11 توپ خالی هدایت کرد.

پس از اینکه دوون کانوی به دنبال یک اردک افتاد، رهان درگیر حمله بمبئی شد که بدون جافری آرچر بود، پس از اینکه به بازیکن انگلیسی با ناراحتی آرنج استراحت داده شد.

ستاره‌های انگلیسی CSK، بن استوکس و معین علی به دلیل مصدومیت از دست رفتند، در حالی که دواین پرتوریوس و سیساندا ماگالا از آفریقای جنوبی در ترکیب حضور داشتند.

راویندرا جادجا با چرخش بازوی چپ خود تحت تاثیر قرار گرفت و ویکت های کلیدی ایشان کیشان (32)، کامرون گرین، که پس از یک ضربه خوب و پرتاب به مدت 12 از بازی خارج شد و تیلاک وارما (22) را گرفت تا بمبئی را در 157-8 نگه دارد. .

Jadeja که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد، توسط میچل سانتنر بازوی چپ نیوزیلندی حمایت شد که ارقام 2-28 را به دست آورد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله