رتبه بندی آزمون ICC: کین ویلیامسون به همراه ویرات کوهلی به مقام دوم می رسد

رتبه بندی آزمون ICC: کین ویلیامسون به همراه ویرات کوهلی به مقام دوم می رسد

کین ویلیامسون در اولین آزمایش برابر وست هند ، بهترین 251 شغل خود را کسب کرد.© خبرگزاری فرانسه


بهترین امتیاز شغلی 251 کین ویلیامسون در اولین تست مقابل West Indies به او کمک کرد تا دو پله صعود کند و در شماره دو در رده بندی نهایی ضرب و شتم به ویراتو کوهلی بپیوندد. ویلیامسون با 251 عظیم در همیلتون او را به مقام دوم در رده بندی ICC Men’s Test رساند ، موقعیتی که اکنون با کاپیتان تیم هند کولی مشترک است. در طول عملکرد اخیر خود ، او 74 امتیاز کسب کرد و از 812 به 886 تغییر مکان داد. هموطنش تام لاتهام 733 امتیاز در حرفه خود کسب کرد و به لطف امتیاز 86 خود در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.

بوق تجاری

جرمین بلک وود از اردوگاهی در وست هند ، فرم خوبی را که در اوایل سال جاری در تور انگلیس نشان داد ، ادامه داد و دومین سن تست خود را به دست آورد. ناک او را به مقام هفدهم رساند و به رتبه 41 رسید ، این بهترین موقعیت او از زمان رسیدن به رتبه 40 در آگوست 2017 است. به سختی مقام 86 الزرا جوزف در موقعیت دوم توانست او را به رده سی و یکم برساند و با بهترین 218 امتیاز در رده 123 قرار گیرد.

بالا رفته

شش گل نیل واگنر در این مسابقه از او مقابل استوارت برود انگلیسی سبقت گرفت و به مقام دوم رده بندی بولر بازگشت و بهترین موقعیت را در حرفه خود رقم زد ، که اولین بار در دسامبر سال 2019 به آن دست یافت. اما امتیاز فعلی او 817 امتیاز بالاترین است و او را به رتبه چهارم می رساند.

کاپیتان غرب هند ، جیسون هولدر ، بدون گرفتن ویکت از رده پنجم به هفتم سقوط کرد. هولدر همچنین مقام اول جدول همه جانبه را از دست داد. او یک امتیاز عقب تر از بن استوکس انگلیسی بود اما استووز اکنون دوازده امتیاز دارد. استوکس در تابستان به طور خلاصه مقام اول را کسب کرد و پس از آزمایش دوم در هند غربی پیش از آنکه هولدر آن را بدست آورد ، آن را از هولدر ربود.

مباحث ذکر شده در این مقاله