راهنمای مراجعین به کلینیک ویژه تخصصی

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید – کتاب نقره ایhttps://silverbookco.com › پزشکی › دندانپزشکی کلینیک اقساطی ایمپلنت ، ارتودنسی محدوده dentistry 01 تهرانپارس. سریعتر هم مدرک میگیری (یک تا یک و نیم سال زودتر از پزشکی دکتر میشی). دکتر طلیعی سابقه عضویت در انجمن پریودنتولوژی ایران و آمریکا مطب دندانپزشکی در.نجفی پور استان مازندران، بابل را نیز دارند. دکتر میعاد علم عضو انجمن دندانپزشکان ایران ، آمریکا و اروپا ، دارای مدرک زیبایی از CEE آمریکا و دارای 10 سال سابقه کار در زمینه های ایمپلنت ، درمان ریشه ، لمینیت ، کامپوزیت ، ونیر و سایر درمان های دندانپزشکی می باشند. یک دندانپزشک خوب، بیماران خود را از نحوه ی صحیح مراقبت های ارتودنسی و بهداشت دهان و راه های درمانی مختلف، آگاه می کند.

بسیاری تصور می کنند که درمانی برای این حالت وجود ندارد، در حالی که با توجه به علت بوجود آمدن آن کاملاً درمان پذیر است. شاید فکر کنید یک دندانپزشک عمومی هم می تواند، برخی درمان های ترمیم و زیبایی را انجام دهد، اما دندانپزشکی زیبایی نیازمند آموزش های تخصصی، گذراندن تحصیلات مرتبط و درک زیبایی ساختاری صورت می­باشد تا نتایج درست و مفیدی از آن بدست آید. در این روش، برای نگه داشتن بریج در محل از ایمپلنت دندان استفاده می­شود و به خاطرجوش خوردن ایمپلنت در استخوان فک، ثبات و پایداری این نوع بریج در محل بسیار زیاد است و معمولا از این روش برای مواردی استفاده میشود که حمایت مناسب در دو طرف بریج برای نگه داشتن آن در محل وجود نداشته باشد.

بعد از روکش­های تمام سرامیک این نوع روکش طبیعی­ترین و شبیه­ ترین نوع روکش به دندان فرد است. فلزات استفاده شده در روکش­های تمام فلز شامل آلیاژهایی با درصد بالایی از طلا یا آلیاژهای فلزات اصلی مثل آلیاژهای کبالت- کروم و یا نیکل- کروم می­باشند. البته که ما نمیتوانیم تمام فعالیت های این همکاران عزیز را تایید کنیم. دارای مدرک فلوشیپ از فرانسه و سال ها سابقه در انجام فعالیت های دندانپزشکی هستند. این مدل نیز اغلب برای دندانهای پیشین به کار میرود ومعمولا زمانی استفاده میشود که بیمار تنها در یک طرف بریج دارای دندان طبیعی است.

روکش­ها ممکن است از جنس استیل رنگ ثابت، تمام فلز(مانند طلا و یا دیگر آلیاژهای فلز)، سرامیک ترکیب شده با فلز، تمام رزین یا تمام سرامیک باشند. شاید بدون موی سر و یا دیگر بخش های بدن بتوان به زندگی ادامه داد. روکش های تمام رزین در مقایسه با دیگر انواع روکش، از قیمت پایین تری برخوردارند و نسبت به روکش­های سرامیکی- فلزی از استحکام کمتری برخوردارند. روکش­های سرامیکی ترکیبی با فلز بر خلاف روکش­های تمام فلزمی­توانند به رنگ طبیعی دندان ساخته شوند. روکش­های استیل رنگ ثابت اغلب برای کودکان استفاده می­شود و به دلیل آماده بودنشان نسبت به روکش­های سفارشی قیمت پایین­تری دارند.